וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מכבי חיפה ספד לסלמאן חבקה ז"ל: "גיבור ישראל"

3.11.2023 / 19:37

איציק עובדיה ושריף כיוף ליוו ביחד עם אלפי אנשים נוספים את הסא"ל שנפל בעזה ביום חמישי והיה אוהד שרוף של הירוקים: "גאים בחיבור שלך למועדון ולחיבור שלנו אליך ולגדוד 53"

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

שוערה של מכבי חיפה שריף כיוף ומנכ"ל המועדון איציק עובדיה ליוו הערב (שישי) עם עוד אלפי אנשים את סא"ל סלמאן חבקה ז"ל, שנפל בקרב ביום חמישי בתוך רצועת עזה. חברה נחשב לאחד מהסמלים של המלחמה עד כה כאשר עם פרוץ המתקפה של חמאס נסע ברכבו הפרטי לבסיס צאלים ואז עלה על טנק ונסע איתו עד לבארי, מה שלטענת רבים הפך את הקערה על פיה והביא לשחרור הקיבוץ מכיבוש של מחבלי חמאס. סלמאן הותיר אחריו אישה, ילד בן שנתיים, שלושה אחים ושתי אחיות. ההלוויה שלו נערכה במגרש הכדורגל של יאנוח-ג'ת.

חבקה, אוהד אדוק של מכבי חיפה, היה בקשר עם אנשי המועדון מאז פתיחת הלחימה. מכבי חיפה אף אימצה את גדוד 53 בחטיבה 188 של חיל השריון, כשחבקה ז"ל ארגן לחייליו באמצעות עובדיה ברכות משחקני האלופה. לדברי חבריו ומשפחתו, האהבה שלו לחיפה היתה גדולה ואחרי משפחתו והמדינה - הקבוצה הירוקה היתה הדבר החשוב לו מכל.

ההלוויה של סא"ל סלמאן חבקה ז"ל. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
צעיף מכבי חיפה על הארון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
ההלוויה של סא"ל סלמאן חבקה ז"ל. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
"תהה נשמתך צרורה בצרור החיים"/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

"סלמאן אחי הגיבור, עוד שבוע של מלחמה ומחיר האובדן קשה מנשוא", ספד לו עובדיה. "החיילים שלך, סלמאן, היו הכי חשובים לך, כל אחד מהם, ואתה היית מקור השראה עבורם ועבור הגדוד כולו כשאמרת להם: 'מותג 53 נועד להוביל ניצחון, זאת שעתנו, לקרב ולניצחון. סלמאן, הדוגמא האישית והערכים החזקים, הם שהובילו אותך להיות גיבור. ואנחנו גאים בחיבור שלך למועדון ולחיבור שלנו אליך ולגדוד 53. בשם מועדון כדורגל מכבי חיפה, ההנהלה, הצוות, השחקנים והאוהדים המסורים, אני מצדיע לך! סלמאן אחי הגיבור. סלמאן גיבור ישראל. תהה נשמתך צרורה בצרור החיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully