וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינת: "יש דברים חשובים מכדורסל כרגע". פרנקו: "בראון לא ייצא לפריז"

פורוורד הפועל תל אביב לאחר הניצחון בלונדון: "רק רוצים לשמח את האוהדים". המאמן התייחס לפציעה של הרכז: "יישאר לטיפול, בשאיפה שזה יעזור"

התגובות של הפועל תל אביב לאחר הניצחון בלונדון/ספורט1

הפועל תל אביב שמרה הערב (חמישי) על מאזן מושלם ביורוקאפ עם ניצחון חוץ 90:98 על לונדון ליונס במשחקה הרביעי בבית א'. בשבוע הבא יתארחו האדומים אצל פריז הצרפתית, מוליכת הבית שגם היא מושלמת (אחרי חמישה משחקים).

תומר גינת, שהשווה שיא קריירה באירופה עם 24 נקודות, אמר בסיום לניב דברת, שליח ספורט1 ללונדון: "יש דברים יותר חשובים כרגע מכדורסל. אנחנו מקווים להמשיך לשמח את האוהדים שלנו גם בתקופה הקשה הזאת. המצב במדינה כרגע הוא אחד הקשים אי פעם ואנחנו רק רוצים לשמח כמה שיותר אוהדים ולחזור לדרייב-אין יחד עם כולם. מקווה שזה יקרה בקרוב.

ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
יחמיץ את המשחק הבא. ג'ייקובן בראון/אתר רשמי, הפועל תל אביב

המאמן דני פרנקו סיכם: "שמחים שניצחנו, זה לא שיש פה איזה פרץ רגשות מדהים. אני שמח שהשחקנים הגיבו כמו שהגיבו והצלחנו להביא את הניצחון. היה לי ברור שיהיה קשה, הרגשתי נפילה באימונים. הפציעה של ג'ייקובן בראון, הוא לא יטוס איתנו לפריז ויישאר פה לטיפול מחר שבשאיפה יוכל לעזור. אני שמח שהצלחנו להישאר על הרגליים עד סוף המשחק, עוד ניצחון גדול בחוץ. צריך לתת קרדיט גדול להנהלה שנותנת את כל התנאים שנוכל להתרכז כמה שאפשר בכדורסל".

על המצב: "אני שמח שהחבר'ה עושים את המקסימום בסיטואציה הזו. צריך לקחת בחשבון שאנשים משחקים עם יותר משקולות על הכתפיים, יודעים שאנשים בבית מסתכלים, הרבה חברים. השחקנים מקבלים המון טקסטים. זה שם עליהם יותר לחץ. אצל תומר זה התפוצץ בצורה מדהימה, אצל אחרים פחות. אנחנו שמחים שהבאנו קצת נחת לקהילה שלנו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully