וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר הגיבו לאברמוב: "טענות מלאות ארס, זה מביך ומביש"

2.11.2023 / 22:21

לאחר שלא הושגו הבנות והבעלים החליט להוציא את השחקנים לחל"ת, הם טוענים: "ראשי המועדון מנסים לצייר אותנו באור שלילי"

תיקתקנו, 2.11/ספורט1

הקרע בין ברק אברמוב לשחקני בית"ר ירושלים מעמיק. לאחר שלא הושגו הבנות בין הצדדים והבעלים הודיע כי הוא מוציא את כל השחקנים לחל"ת החל ממחר (שישי), פרסם ארגון השחקנים תגובה בשם כדורגלני בית"ר.

"הטענות של הנהלת המועדון מלאות ארס ורחוקות מהאמת", אמרו השחקנים. "צר לנו שראשי המועדון, בימים קשים אלה, מנסים להוציא אותנו באור שלילי. הטענה על פיה ביקור המפונים או הפצועים, קשורה לשכר שלנו, היא מוטעת ומטעה. בזמנים כאלה היא אפילו מפלגת. מביך ומביש שזה מה שבעלי הבית שלנו טוענים".

עוד הוסיפו: "אם ממשלת ישראל תממן 70% מההכנסות, אזי יש הפסד של 30%. איך במצב כזה נתבקשנו לקצץ 70% כשההפסד הוא 30%? מתמטית זה לא מסתדר. האם אברמוב מחפש שנשלם עבור זה שנהיה שייכים למועדון? איפה נשמע דבר כזה? חשוב להבהיר: אנחנו באים לקראת המועדון תמיד, ותמיד נבוא. הסכמנו לקיצוץ על אף שאנחנו הקבוצה היחידה עד כה שבכלל מתעסקת בנושא השכר בימים קשים אלה".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם מיירון ג'ורג'. ברני ארדוב
האם יימצא פתרון? שחקני בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

אברמוב נפגש מוקדם יותר עם שבעה משחקני הקבוצה בנוגע לקיצוץ של 25% מהמשכורות. הם הציעו דחייה או קיצוץ זמני של 10% ומוכנים רק למתווה מוסכם של ארגון השחקנים.

הצדדים כאמור לא הגיעו להבנות ובית"ר הודיעה: "לצערנו הרב, ובעקבות הסירוב המתמשך לא להגיע עם המועדון להסכמות, לא נותרה ברירה אלא להוציא את כל השחקנים לחל"ת החל ממחר. אנו מזכירים כי בית"ר עדיין בעלת חוב גדול אותו מכסה הבעלים ברק אברמוב מכיסו מאז שנכנס למועדון, וכי מדובר במצב לא פשוט כלל לחברה הישראלית, למשק ולכדורגל הישראלי בפרט. כולנו תקווה כי בסופו של דבר יבינו השחקנים את גודל השעה ואת המשבר הגדול אותו כולנו חווים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully