וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר הופתעו מהפנייה מאברמוב: "זה לא ייפתר באיומים"

2.11.2023 / 6:25

השחקנים לא הבינו מה פשר הדרישה של הבעלים לקיצוץ בשכרם, ולא חוששים גם מאיומי ההוצאה החל"ת: "אם הליגה תחזור, זה לא יקרה. בכל מקרה, שני הצדדים צריכים לצאת מרוצים במצב הזה"

אוהדי בית"ר ירושלים עוצרים את אימון הקבוצה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שחקנים בבית"ר ירושלים לא הבינו מה פשר הפנייה שקיבלו אתמול (רביעי) מבעלי הקבוצה ברק אברמוב, לקראת דרישה לקצץ בשחקנים. השחקנים הופתעו מהעיתוי, משום שהשיחה עם אברמוב הגיעה בזמן שארגון השחקנים מטפל בנושא. הם חוששים שהמטרה תהיה להפעיל עליהם לחץ לחתום על הדרישה של אברמוב. "האווירה לא טובה, דברים צריכים להיסגר בהבנות ולא בלחץ או איומים", אמרו שחקנים.

לטענתם, הם לא חוששים מהאפשרות שיוחלט להוציא אותם לחל"ת. "אם הליגה תחזור אף אחד לא יוציא לחל"ת, שלא לדבר על שחקנים שיוכלו להשתחרר. צריכים להגיע להבנות כששני הצדדים מרוצים".

ברק אברמוב, הבעלים של בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
לקראת פיצוץ? אברמוב/מאור אלקסלסי

כזכור, אימון בית"ר היום בוטל, כאשר אברמוב מתכוון להיפגש עם השחקנים במטרה לדון על מתווה קיצוץ בו אף שחקן לא יזכה לשכר של יותר מ-25 אלף שקל נטו. אברמוב מתכנן לשוחח עם שבעה שחקנים לפחות וקבע עמם פגישה, אולם השחקנים לא מוכנים לשמוע על כך ומתנגדים באופן נחרץ.

אברמוב חושש כי במצב הנוכחי של המלחמה, כשנכפה על הענף כדורגל ללא קהל, הקבוצה תתקשה לעמוד בהוצאות, מה גם שעשויה להגיע דרישה ממנויים לפיצוי, ולכן כל עוד לא אושר מתווה שר הספורט לפיהם יושלמו כספים עד ל-70 אחוז מההכנסות הצפויות, הוא מתנהל כאילו הוא לא קיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully