וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סק יצטרף לאימוני מכבי חיפה, ניסיון להכשיר את חלאילי לוויאריאל

1.11.2023 / 9:49

הבלם שש לישראל יערוך אימון ראשון עם האלופה מאז פרוץ המלחמה. הקשר הפצוע ינסה להתאמן גם כן, כשגם בנבחרת עוקבים אחרי מצבו. דולב חזיזה עדיין סובל מכאבים ולא צפוי להיות כשיר למשחק בעוד 8 ימים

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 29.10/ספורט1

עבדולאי סק בלמה של מכבי חיפה יצטרף היום (רביעי) לאימונים ויערוך אימון בכורה למעשה מאז פרוץ המלחמה. כידוע, סק ועלי מוחמד נחתו בישראל ולמעשה הראו את נכונותם לחזור לשגרה מלאה עם הקבוצה למרות המלחמה המתקיימת, כשהיום השניים יערכו אימון מלא ביחד עם חבריהם.

מוחמד כבר ערך אימון עם הקבוצה, אך סק כאמור יערוך היום את האימון הראשון שלו מזה כמעט ארבעה שבועות. מי שינסה גם כן להתאמן הוא ענאן חלאילי שסובל מפציעה. בחיפה מאוד מקווים להכשירו למשחק מול ויאריאל והיום כאמור הוא ינסה לערוך אימון, אך עדיין לא ברור אם יצליח להשלים אימון מלא.

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה מאוכזב. אודי ציטיאט
גם בנבחרת עוקבים אחרי מצבו. חלאילי/אודי ציטיאט

גם בנבחרת ישראל עוקבים באדיקות אחר המצב של חלאילי, שכן השחקן אמור להיות בסגל לארבעת המשחקים הקרובים. מלבד סק ומוחמד, יתר הזרים יצטרפו לקפריסין, כאשר בחיפה עדיין לא יודעים אם הזרים יחזרו לארץ לאחר המשחק או יחזרו למדינות שלהם עד ההחלטה על חידוש הליגה, או לחילופין המשחק נגד רן בליגה האירופית.

"אף אחד לא באמת יודע כרגע מתי תתחדש הליגה", אמר גורם בחיפה, "לכן עדיין הכל בערפל". מי שלא מתאמן באופן מלא וככל הנראה לא יהיה כשיר למשחק נגד ויאריאל בעוד 8 ימים הוא דולב חזיזה, כאשר הקשר עדיין סובל מכאבים בגיד אכילס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully