וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מודה לקלשצ'נקו

15.3.2003 / 21:05

החלוץ המולדובי של הפועל ת"א חילץ תיקו 1:1 בחיפה (בניגוד למהלך המשחק, ולאחר שער יתרון של פראליה), והשאיר גם את הצהובים חזק בתמונה

יחסית למשחקים מהסוג הזה, זה עוד היה בסדר. רמת כדורגל בינונית, עם הבלחות של כישרון (בעיקר מצד מכבי חיפה) ושער שוויון דרמטי שהשאיר את המתח בצמרת בעינו - זה היבול של משחק העונה 1 (מתוך 3) שהסתיים לפני דקות אחדות בקרית אליעזר, בין מכבי חיפה להפועל תל אביב.

ננאד פראליה פתח בהרכב מכבי חיפה במקום ואליד באדיר, ואילו הפועל פתחה בהרכב זהיר, עם עמרי אפק כחלוץ בודד, וזאת מאחר שהיא חסרה את שני בלמיה (שמעון גרשון ואסי דומב).

פראליה העלה את הירוקים ליתרון מוצדק בדקה ה-35, אבל סרגיי קלשצ'נקו ניצל חוסר עירנות של שוער חיפה דודו אוואט וקבע שוויון דרמטי בדקה ה-88. המרוויחה העיקרית מן התיקו הזה היא כמובן מכבי תל אביב, שתוכל לסגור את הפער מהמוליכה לכדי שלוש נקודות בלבד, ערב המפגש ביניהן, אם תנצח ביום שני את אשדוד.

מחצית ראשונה

בדקות הפתיחה ניכר יתרון של חיפה, שכבר הגיעה לשתי הזדמנויות נאות. הפועל מצידה עדיין לא הצליחה לפתח משחק.

מכבי חיפה המשיכה לשלוט במשחק, ובדקה ה-35 היא באה על שכרה. התקפה נאה של רוסו וקטן נקטעה והכדור הגיע לפראליה. הקרואטי הבינלאומי בעט כדור אדיר שפגע בראשו של אבוקסיס והכניע את שביט אלימלך. 0:1 מוצדק לירוקים. עד תום המחצית לא נרשם שינוי במגמות המשחק, ותעיד שורת הסטטיסטיקה - שמונה בעיטות לשער לחיפה, רק אחת להפועל.

מחצית שניה

החלה המחצית השניה במשחק העונה. בשורות הפועל תל אביב חילוף אחד: פיני בליל מצטרף לעמרי אפק בחוד ההתקפה, במקומו יוצא אייל בן עמי. פרטים נוספים בהמשך.

לאחר שחיפה המשיכה לשלוט במשך כל המחצית, אם כי בצורה פחות דומיננטית לאחר שהורידה הילוך, הגיע שער השוויון הבלתי צפוי. עמרי אפק הגביה מצד ימין, קלשצ'נקו נגח מצוין, דודו אוואט לא היה עירני והכדור נכנס לרשת ממש על סף זמן הפציעות.

"המאבק יהיה עד הסוף"

בסיום אמר מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן: "המשחק היה שווה כוחות. קשה לשחק נגד מכבי חיפה שהיא קבוצה טובה ואיכותית. זה משאיר את הסטטוס קוו בצמרת והמאבק יהיה עד הסוף"

אריק בנאדו, קפטן מכבי חיפה אמר בסיום: "מאכזב לקבל גול בדקה ה- 87. היינו עדיפים, אך הכל עדיין פתוח והמאבק יהיה עד הסוף."

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים

מכבי חיפה: אוואט, בנאדו, ז'וטאוטאס, חרזי, קייסי, ז'אנו, רוסו, פראליה, זנדברג (כהן), קטן, ברדה (באדיר)

הפועל ת"א: אלימלך, חליס (אודי), אנטבי, חלפון, הולמאי, בן עמי (בלילי), לוז, אונישנקו, אבוקסיס, טועמה (קלצ'נקו), אפק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully