וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי המשתכרים בהפועל תל אביב ידחו קבלת 25 אחוזים משכרם

1.11.2023 / 8:00

במועדון הגיעו להבנות עם עובדים ושחקנים על דחיית רבע משכרם להמשך העונה בעקבות המלחמה: "אין מדובר בקיצוץ, אלא דחיית תשלום זמנית לכמה חודשים בלבד. אותם אנשים האמורים יקבלו את מלוא יתרת שכרם בהמשך", הבהירו האדומים

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות, איתי שכטר, שחקן הפועל פ"ת ולירן שכנר יצאו לשטח/ספורט1

המלחמה בעזה והשפעותיה על המשק גורמת ללא מעט קבוצות לייצר פתרונות פיננסיים שיאפשרו למערכת ולתזרים להמשיך ולעבוד בצורה תקינה. בהפועל תל אביב שוחחו עם עובדים, צוות מקצועי ושחקנים בקבוצה אשר שכרם גבוה באופן יחסי והגיעו עימם להסכמות על דחייה של 25 אחוזים משכרם בשלושת החודשים הקרובים, סכום אותו הם צפויים לקבל בחזרה בהמשך העונה.

יש לציין כי היום תתקיים פגישה של ארגון השחקנים ומנהלת הליגה, כאשר לאחריה ניתן יהיה להבין כיצד גם השחקנים יידרשו להתמודד עם חזרת הכדורגל ללא קהל וההפסדים הכלכליים, תחת מתווה מוסדר.

דן איינבינדר לצד אלן אוז'בולט הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הבכירים הסכימו לדחות רבע משכרם להמשך העונה/לירון מולדובן

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "כחלק מההתאמות הכלכליות שאנו עורכים לנוכח מצב החירום שפקד את המדינה - הוחלט בהסכמה כי מספר מצומצם של עובדי המועדון (הנהלה, צוות מקצועי ושחקנים) המקבלים שכר חודשי גבוה ידחו 25% משכרם למועד מאוחר יותר. חשוב להדגיש כי אין מדובר בקיצוץ אלא דחיית תשלום זמנית לכמה חודשים בלבד, ואותם אנשים האמורים יקבלו את מלוא יתרת שכרם בהמשך. אנו מודים לכולם על ההבנה שגילו והנכונות להירתם ולהתגמש בתקופה לא פשוטה זו. בתקווה שנדע ימים שקטים יותר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully