וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים חנכה חוג כדורגל למפונים: "המעט שיכולנו לעשות"

30.10.2023 / 20:39

הקבוצה מהבירה ערכה את יום הפתיחה יחד עם ילדים מעוטף עזה וקו העימות בצפון. חוזז: "כאן כדי לשמח אותם". אלטמן: "זאת זכות לתת כמה רגעים של אושר לילדים"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10/ספורט1

היום ה-24 לפרוץ המלחמה, והפועל ירושלים קיימה היום (שני) את יום הפתיחה של חוג הכדורגל החדש של המועדון המיועד לילדי עוטף עזה וקו העימות בצפון. אנשי המועדון, ביניהם זיו אריה, מתן חוזז ומקס גרצ'קין יחד עם מאמנים ואנשים ממחלקת הנוער, חנכו את החוג שמיועד לילדים שפונו מביתהם למלונות בירושלים.

מתן חוזז: "ערכנו אימון לשתי קבוצות - גילאי 6-7 ו-10-12, ועשינו להם שיחה. אמרנו להם שאנחנו אוהבים אותם וגאים בהם, ואנחנו כאן רק כדי לשמח אותם קצת. היה כיף ממש ומרגש בצורה יוצאת דופן".

כמו כן, שחקני הקבוצה תומר אלטמן, עומר אגבדיש, יוראי מליח ושחר פיבן, יחד עם 25 מאוהדי הקבוצה, הגיעו למלון נווה אילן בו שוהים כ-450 מפונים, בעיקר ממושב שוקדה בעוטף. השחקנים והאוהדים יצרו הפעלות למפונים במקום.

חוג הכדורגל של הפועל ירושלים לילדי העוטף. הפועל ירושלים כדורגל, אתר רשמי
יוזמה מבורכת. חוג הכדורגל של הפועל ירושלים לילדי העוטף/אתר רשמי, הפועל ירושלים כדורגל

תומר אלטמן סיפר: "הגענו כדי לתת לילדים קצת זמן להשתחרר מהמציאות הקשה שעוברת על כולנו, ובמיוחד עליהם - בלי בית, בחוסר ודאות גדול. אירגנו לילדים הפעלות, הבאנו חולצות משחק ודגלים של הקבוצה, וכדורים לחלק לילדים המקסימים. הם התלהבו מאוד לראות אותנו, שאלו המון שאלות, וכמובן שגם עשינו איתם טורניר קט רגל בחצר המלון. זו באמת היתה זכות, לעשות את המעט שאנחנו יכולים כדי לתת לילדים האלה כמה רגעים של אושר והנאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully