וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן העבר נינו ברגיג מורדם ומונשם: "מתפללים לשלומו"

30.10.2023 / 18:41

ברגיג שיחק בהפועל באר יעקב ואימן שנים רבות בליגות שונות בישראל. רעייתו לואיזה: "בתקופה האחרונה מצבו הורע. הכדורגל הוא כל עולמו ומה שמחזיק אותו"

נינו ברגיג. באדיבות המשפחה,
נינו ברגיג/באדיבות המשפחה

נינו ברגיג, שחקן העבר של הפועל באר יעקב, מאמן בליגות השונות בישראל ובעל תפקיד בהתאחדות לכדורגל, מאושפז כשהוא מורדם ומונשם בבית החולים תל השומר. "נינו חגג בחודש יוני יום הולדת 84, יש לו עוד זמן לעזוב אותנו", אומרת אשתו לואיזה.

שחקני הווה ועבר מכל הקבוצות אותן אימן באים בעשרות רבות לבקר את נינו. "בשנים האחרונות נינו לא היה בריא, עבר ניתוח מעקפים ויש לו קוצב לב", מגלה לואיזה, "הכליות שלו במצב לא טוב והלב נחלש לאדם האמיץ והחזק הזה. לפני תקופה קצרה הוא החל להרגיש לא טוב, עיקם את הפנים ולא היה במצבו הרגיל. הוזמן במהירות אמבולנס והוא נשלח לבית החולים שיבא".

ומה לגבי המשפחה?

"אני נמצאת לצדו כל הזמן וגם הלילה אהיה עד הבוקר, לא אזוז ממנו. יש לנו שלושה בנים המתגוררים בקנדה, רומניה וצ'כיה, כמו גם 12 נכדים שאחת לומדת רפואה, ואחת השתחררה מ - 8200".

מה היה בתקופה האחרונה?

"בפסח היינו מספר שבועות אצל הבן בקנדה, כשחזרנו החלה ההידרדרות במצב הרפואי. הכדורגל היה כל חייו של נינו, הוא היה יושב יום יום עד השעות הקטנות וצופה במשחקי הכדורגל, הם היו מה שהחזיק אותו".

מה אומרים הרופאים?

"הרופאים מטפלים בנינו במסירות ואהבה, הוא כאמור מורדם ומונשם, והאמונה שלנו היא שאלוהים, תפילות והרופאים יעזרו לו להיות איתנו עוד שנים רבות".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully