וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ולקאניס ביקש את אישור הפועל תל אביב לעזוב לאייאקס

29.10.2023 / 16:02

המאמן האוסטרלי-יווני צפוי להתמנות לעוזר מאמן שלישי במועדון הפאר ההולנדי תחת ג'ון ואנט סחיפ, איתו עבד בזוולה ובנבחרת יוון. האדומים הבהירו לו כי לא יעמדו בדרכו, אופציית רן בן שמעון על הפרק

תקציר ניצחונה של פ.ס.וו איינדהובן 2:5 על אייאקס/ספורט1

מייקל ולקאניס רק מונה למאמן הפועל תל אביב בקיץ האחרון, אבל הוא עשוי לעזוב את האדומים בימים הקרובים לטובת לא אחרת מאשר אייאקס, מועדון הפאר ההולנדי ששקוע במשבר עמוק העונה.

היום (ראשון) נודע כי ולקאניס יצר קשר עם ראשי הפועל תל אביב והודיע להם על הצעה שקיבל מאייאקס. אם אכן יצטרף לאייאקס, כך על פי התקשורת ההולנדית, הוא ימונה לתפקיד עוזר המאמן השלישי של ג'ון ואנט סחיפ, איתו עבד בשנים האחורנות - שימש כעוזרו בזוולה ההולנדית ובנבחרת יוון. למעשה, ולקאניס ביקש מראשי המועדון את ברכת הדרך והאדומים הבהירו כי לא יעמדו בדרכו.

על פי הדיווחים, ולקאניס היה יחד עם ואנט סחיפ ביציע באצטדיון פיליפס, שם אייאקס הובילה פעמיים על פ.ס.וו איינדהובן, אבל בסופו של דבר הובסה 5:2. ברנקו ואן דן בומן (10) ובריאן ברובי (40) שגם רשם החמצת ענק מול שער ריק היו אלה שכבשו לאורחת, אבל פ.ס.וו שמרה על מאזן מושלם גם בתום המחזור ה-10 בזכות שלושער גדול של הירווינג לוסאנו (20, 60 ו-72) ושערים של לוק דה יונג (49) ואיסמעאל סאיברי (53). אייאקס בשפל חסר תקדים ונמצאת במקום האחרון בליגה ההולנדית עם חמש נקודות בלבד.

מייקל ולקאניס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
בדרך לאייאק. ולקאניס/קובי אליהו

כזכור, ולקאניס הגיע להפועל תל אביב הקיץ כחידה גדולה, אך התאקלם היטב במועדון ויצר חיבור טוב עם השחקנים. במשחקו האחרון עם הקבוצה ניצח את בית"ר ירושלים בטדי 3:0 וזכה למחמאות גדולות, שבוע לאחר ההשפלה בדרבי (5:0), בו זכה לביקורות רבות על המערך איתו פתח.

בעקבות המצב הביטחוני ואי הידיעה מתי תתחדש ליגת העל, לא מן הנמנע שהפועל תל אביב תחליט שלא למנות מאמן חדש בשלב זה ותישאר עם אנש הצוות הנוכחיים עד אשר תתקבל החלטה רשמית על ידי מנהלת הליגות וניתן יהיה להבין מתי חוזרת ליגת העל.

אם ולקאניס יעזוב, המועמד הישראלי המוביל לתפקיד יהיה רן בן שמעון שלא מאמן העונה והיה מועמד להפועל תל אביב גם בקיץ האחרון. בשלב זה בן שמעון לא זכה לפנייה, אבל כידוע הוא כבר אימן את האדומים לפני עשור, בעונת 2013/14. הפועל תל אביב סיימה אז במקום הרביעי בליגה והשיגה את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית (הפעם האחרונה בה העפילה לאירופה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully