וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ויאריאל: מכבי חיפה תצא לקפריסין ביום שישי הבא

26.10.2023 / 14:30

הקבוצה תשהה באי השכן ושם תערוך הכנות למשחק בליגה האירופית אותו היא אמורה לארח ב-9.11. עלי מוחמד צפוי לחבור לקבוצה בחו"ל, חזיזה שממשיך לסבול מכאבים יעדר

תקציר: מכבי חיפה - פנאתינייקוס 0:0/ספורט1

במכבי חיפה עסוקים בימים אלה בשתי משימות עיקריות. האחת - פעילות רחבה של המועדון באירועי קהילה הקשורים למלחמה. בכל יום מקיים המועדון כמה פעילויות עם חיילים פצועים ומשפחות מהדרום. השנייה - הכנות למשחק מול ויאריאל ב-9 בנובמבר, בצל המצב הביטחוני.

בהמשך לזאת, הקבוצה צפויה לצאת לקפריסין ביום שישי הבא ולשהות שם במשך שבוע. השחקנים קיבלו הודעות להתכונן ליום שישי, כאשר ביום ראשון צפויים במועדון לקבל את האישורים הסופיים. הצוות והשחקנים כאמור ייצאו כבר ביום שישי, כאשר גם הזרים יתבקשו להגיע ישירות לקפריסין ולחבור לקבוצה למעין מחנה אימון והכנה למשחק מול ויאריאל. גם עובדי המועדון ייצאו אך ככל הנראה ביום שני וזאת על מנת לארגן את המשחק, שכן חיפה היא המארחת.

שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ייצאו לקפריסין. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בתוך כך, הקבוצה ערכה היום משחק אימון מול הפועל עפולה שהסתיים בתיקו מאופס. בחיפה כמובן נעדרו כל הזרים כמו גם עלי מוחמד, ענאן חלאילי, דולב חזיזה, אריק שוראנוב ודיא סבע. צ'ארון שרי עורך אימונים עם כרונינגן ההולנדית, זאת כמובן באישור המועדון כדי לשמור על כושר. לפני המשחק נערכה דקת דומייה לזכר הנרצחים בטבח בעוטף עזה.

דולב חזיזה קשר הקבוצה הגיע לרמב"ם לביקור מיוחד של פצועי צה"ל המאושפזים בבית החולים בעקבות האירועים הקשים בדרום ובצפון. חזיזה טייל בין המחלקות, חילק צעיפים וחולצות לכולם בלי להתעכב יותר מידי על השאלה הבסיסית את מי הם אוהדים ועשה להם שמח בלב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully