וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ביקרה במחלקת הטראומה בהדסה, קבוצת הנוער נפגשה עם מפונים

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 14:12

שחקני הקבוצה נפגשו לאחר האימון עם פרופסור אבי ריבקינד, שאמר בהרצאה: "נחשף לזוועות קשות". שחקני הנוער ביקרה במלון "דן" בעיר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

לאחר אימון הבוקר שקיימה בית"ר ירושלים היום (חמישי), נפגשו השחקנים עם פרופסור אבי ריבקינד, מומחה לטראומה בבית החולים הדסה עין כרם, אשר הקים את יחידת הטראומה הראשונה בישראל.

שחקני בית"ר, אשר נמצאים בעשייה שוטפת, שכוללת ליווי משפחות שכולות, ביקורים, חשיפה לסיפורים קשים וחיזוק הקהילה, קיבלו הרצאה וכלים מיוחדים על מנת לעזור להם להתמודד עם הסיטואציה.

פרופסור ריבקינד אמר במהלך ההרצאה: "בסופו של דבר, הנפש שלכם היא חשובה מאוד בשביל לתפקד גם בחיים האישיים. אתם עושים עבודה רבה, כולם רואים ומעריכים את זה וזה חלק מהחוסן של העורף. אבל אתם חייבים לדאוג גם לעצמכם". הפרופסור נתן כלים וביקש מהשחקנים להנמיך ככל הניתן את החשיפה לרשתות החברתיות.

עוד הוסיף ריבקינד: "אני נחשף עכשיו מתוקף תפקידי לזוועות קשות מאוד, אולי המקרים הקשים שראיתי. אבל זה התפקיד שלי, ושלכם הוא לחזק ולעודד. אנחנו אומרים לכם תודה רבה בשם כולם על העבודה שאתם עושים".

שחקני בית"ר ירושלים עם אבי ריבקינד. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שחקני בית"ר במפגש עם אבי ריבקינד/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

גם קבוצת הנוער של המועדון יצאה אל מלון "דן" בירושלים, שם שוהים מאות מפונים וערכה אימון מיוחד עם הילדים. עם ההגעה למלון, התפזרו שחקני בית"ר ופשוט אספו ילדים וקראו להם להגיע לאימון כדורגל. ההיענות היתה מדהימה ולאחר כמה דקות נפגשו כולם במגרש של המלון.

השחקנים החלו לעשות חימום משולב של ילדי העוטף וגם ילדי הנוער, ולאחר מכן עברו למשחקי טכניקה, טקטיקה, משחקונים, וצעקות של אושר אחרי הגולים היפים שנכבשו. בסופו האירוע ישבו ביחד כל הילדים, כאשר שחקני קבוצת הנוער חילקו לילדי שלומי, קרית שמונה ושדרות, שנמצאים במלון, מתנות שתרמו עבורם. נוצרו בין הילדים חברויות, חלקם החליפו ביניהם מספרי טלפון, התחברו באינסטגרם, וחלקם אף הוזמנו לבתי השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
קבוצת הנוער בפעילות במלון דן/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

ישראל צברי, מאמן במחלקת הנוער, שארגן את הפעילות, סיפר: "מדהים היה לראות איך הילדים התחברו ביניהם, לא היה מתח, אלא להפך, הרגשה של שחרור ונדמה ששני הצדדים שמחו לראות אחד את השני. שמענו סיפורים, חילקנו מתנות והכי חשוב יצרנו קשרים ונתנו עוד קצת אויר לנשימה לילדים שקשה להם.

"חייב להגיד שיש פה כמה כוכבי כדורגל שהמקום שלהם הוא ללא ספק על המגרש ונקווה שיחזרו לשחק כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully