וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההערכות: מכבי חיפה תארח את ויאריאל בקפריסין ללא קהל

26.10.2023 / 13:00

במועדון מעריכים שעד מחר יתברר סופית היכן יתקיים המשחק ואם תותר כניסת אוהדים, קפריסין מסתמנת כאופציה המובילה. עלי מוחמד צפוי לחבור לקבוצה בחו"ל, חזיזה שממשיך לסבול מכאבים יעדר

תקציר: מכבי חיפה - פנאתינייקוס 0:0/ספורט1

במכבי חיפה עסוקים בימים אלה בשתי משימות עיקריות. האחת - פעילות רחבה של המועדון באירועי קהילה הקשורים למלחמה. בכל יום מקיים המועדון כמה פעילויות עם חיילים פצועים ומשפחות מהדרום. השנייה - הכנות למשחק מול ויאריאל ב-9 בנובמבר, בצל המצב הביטחוני.

במועדון עדיין לא סגרו היכן יתקיימו המשחקים הבאים וממתינים לאישור סופי לארח בקפריסין. בחיפה כידוע סימנו את קפריסין כאופציה המובילה, אך במועדון מעריכים שמחר העניינים יתבהרו.

באופ"א מחכים לאישורים סופיים של יעד האירוח של הירוקים ואז צפויים לדון גם בסוגיית הקהל במשחק. לפי ניסיון העבר, עושה רושם שבשלב זה ייתכן מאוד שאופ"א לא תתיר כניסת קהל למשחק, למרות שייערך בחו"ל. אוהדים רבים היו שמחים ודאי להתרענן לכמה ימים ולטוס למשחק מול הספרדים, אך יש סיכוי גבוה כאמור שתיאסר כניסת קהל. כמו כן, אוהדים רבים חוששים מהעובדה שיציאה למשחק בחו"ל עשויה להביא למצב בו יתקשו לחזור לאחר מכן לארץ במקביל להתפתחויות אפשריות במלחמה.

שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
גם האוהדים וגם הזרים ממתינים להחלטה. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

גם השחקנים הזרים מחכים להודעה בנוגע ליעד אליו הוא יצטרכו להגיע. לפני המשחק יתקיים מעין מחנה אימונים של עד שבוע, כדי להחזיר את השחקנים לתלם ולשפר את כושרם. עלי מוחמד עדיין לא הבהיר אם בכוונתו לחזור לישראל בקרוב, אך גורמים במועדון העריכו שגם הניז'רי כמו יתר הזרים יגיע ישירות ליעד בו ייערך המשחק ויחבור רק שם לקבוצה. דולב חזיזה הפצוע צפוי להיעדר מהמשחק. כזכור, חזיזה סובל מכאבים עזים, מתקשה לשוב לאימונים ואף שהה בחו"ל לבדיקות וטיפולים.

בתוך כך, הקבוצה ערכה היום משחק אימון מול הפועל עפולה שהסתיים בתיקו מאופס. בחיפה כמובן נעדרו כל הזרים כמו גם עלי מוחמד, ענאן חלאילי, דולב חזיזה, אריק שוראנוב ודיא סבע. לפני המשחק נערכה דקת דומייה לזכר הנרצחים בטבח בעוטף עזה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully