וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי אפשר יהיה להניף באנר בליברפול? "כשהמלחמה לא תהיה בלב הסיקור התקשורתי"

26.10.2023 / 9:23

נציגי אוהדי ליברפול בישראל שוחחו עם נציגי המועדון בנוגע להסרת הדגל במשחק בשבת מול אברטון: "הם לא הגיעו עם הראש בקיר"

דקת דומיה, ליברפול נגד אברטון/ספורט1

סערת ליברפול והדגל עם שמות הנרצחים שסורב באנפילד מקבלת טוויסט נוסף. נציג האוהדים בישראל רותם זמורה פרסם אמש (רביעי) ציוץ מפורט ב-X (לשעבר טוויטר) ובו פירט על פגישה של סער כהן, יו"ר אוהדי ליברפול בישראל, ושלו עם נציגי המועדון, שדנה בפרשייה משבת.

"הסברנו שהאוהדים בישראל מרגישים שאנחנו צועדים לבד ושאנחנו מאוכזבים מחוסר היחס והתקשורת מהמועדון עם קהל האוהדים בארץ", כתב זמורה, "אנחנו מאוכזבים ופגועים מההצהרה שהמועדון הוציא בעקבות פעולת הטרור שהתרחשה ב-7 באוקטובר בישראל. אנחנו מבינים שישנם קורבנות למלחמה בשני הצדדים, אבל חוסר התייחסות מפורש למתקפת הטרור המזוויעה שהתרחשה פה הייתה צריכה לקבל התייחסות מפורשת מבחינתנו בהצהרה גרמה לפגיעה מאוד גדולה בקרב הקהילה הישראלית עד כדי שבר ואמירות לגבי הפסקת אהדת הקבוצה בעקבות כך. אנחנו לא מבינים את ההחלטה שלא לאשר את הנפת הבאנר לזכר אוהדי ליברפול הישראלים שנרצחו ב-7 באוקטובר".

במועדון אמרו, לדברי זמורה כי "ההחלטה שלא לאשר את הבאנר בסופו של דבר, נבעה על פי הגורמים במועדון מהנחיה גורפת של הפרמייר-ליג שאוסרת על הצגת כל באנר שקשור בכל דרך שהיא למלחמה, ללא קשר לתוכן שלו".

ומה לגבי המשחקים הבאים? "כרגע אין אישור לכך. בנוגע לעתיד ברגע שההגבלות מהפרמיירליג יוסרו והמלחמה לא תהיה בלב הסיקור התקשורתי, מבחינת המעודון הבאנר מאושר". מה המשמעות? תבינו בעצמכם.

סער כהן סיכם: "במהלך השיחה איתם הרגשנו הזדהות והבנה של הסיטואציה, היה עם מי לדבר ועצם זה שהם קבעו את השיחה הזאת מראה שאנחנו חשובים להם. הם לא הגיעו עם הראש בקיר, אלא נטו להסביר את הסיטואציה עם הדגל וכיצד אפשר לעזור כרגע ובעתיד, אני נזהר בדבריי אבל אני יחסית אופטימי מהשיחה הזאת".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully