וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאילי ושחקני מכבי חיפה למען ילדי הצפון: "מאושר שהם מחייכים"

25.10.2023 / 16:07

הירוקים עברו בין בתי המלון שבהם משפחות אשר פונו מיישובי הגדר בגבול לבנון: "נותנים את המעט שאנו יכולים", אמר נאור לאתר הרשמי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

מכבי חיפה על כלל עובדי המועדון ושחקני הקבוצה ממשיכים להתגייס למען אזרחי ישראל. היום (רביעי) שחקני הקבוצה הגיעו למספר בתי מלון ונפגשו עם ילדים שפונו מבתיהם ביישובי הצפון, דיברו איתם, חילקו להם מתנות ושיחקו עימם כדורגל.

דין דוד, ענאן חלאילי, גוני נאור, רועי פוקס, עילאי חג'ג' ושריף כיוף עברו בין בתי מלון באזור ונפגשו עם ילדים ומשפחות אשר פונו מיישובי הגדר בגבול הלבנון. השחקנים עברו במלונות דן כרמל, לאונרדו פלאזה, ביי וויו, מיראבל פלאזה, אלמה בזיכרון ובמושב דור, שיחקו עם הילדים כדורגל, הצטלמו, העניקו מתנות מטעם המועדון ושוחחו עימם.

שחקני מכבי חיפה נפגשו עם ילדים ומשפחות אשר פונו מיישובי הגדר בגבול הלבנון. מכבי חיפה, אתר רשמי
מצווה גדולה. שחקני מכבי חיפה עם תושבי הצפון שפונו מבתיהן/אתר רשמי, מכבי חיפה

גוני נאור אמר לאתר הרשמי: "מרגש מאוד לפגוש את הילדים האלה ולתת להם את המעט שאנחנו יכולים לתת. נקווה שיחזרו לשגרה והביתה כמה שיותר מהר".

חלאילי הוסיף: "אושר גדול לראות את החיוך על הפנים של הילדים האלה. אני מקווה שנראה אותם כמה שיותר מהר בשגרה ומעודדים אותנו בסמי עופר".

רועי פוקס סיכם: "שמחים להגיע לבתי המלון ולשמח קצת את המשפחות והילדים המפונים. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות בתקןפה המאתגרת הזו, וחיוך של ילד שווה הכל. מחכים כמו כולם לחזור לשגרה ולעשות את מה שאנחנו אוהבים ורגילים לעשות".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully