וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא צסק"א: "אני תומך במכבי תל אביב, היורוליג צריכה לשמור על יושר"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 16:08

אנדריי ואטוטין, שהשתתף בישיבת ההנהלה הסוערת, היה חלק מאלו שמנעו את הרחקת האלופה הישראלית: "זו סיטואציה רגישה עבורנו. אם היינו מצביעים בעד ההשעיה, היינו מודים למעשה שגם ההרחקה שלנו מוצדקת"

תקציר: המבורג - הפועל תל אביב 111:72/ספורט1

פחות מיממה אחרי הישיבה הסוערת של הנהלת היורוליג באיסטנבול, שבמהלכה ניסו הקבוצות מספרד ומטורקיה לגרום להרחקתה של מכבי תל אביב מהמפעל, מסביר נשיא צסק"א מוסקבה אנדריי ואטוטין את החלטתו לתמוך באלופה הישראלית.

"ההחלטה שמכבי תמשיך לשחק היא הוגנת, גם אם זה יקרה מחוץ למגרשה הביתי וללא התמיכה של האוהדים המדהימים שלה", אמר ואטוטין בריאיון לתקשורת הרוסית, ולמעשה אישר את הפרסום בוואלה! ספורט על אודות ההתרחשויות בדיון. "חשוב שהיורוליג תשמור על יושר ותתמוך בחברות שנקלעות לבעיה. מובן שהסיטואציה של מכבי היא רגישה במיוחד עבורנו, ודיברתי על כך בישיבת ההנהלה".

אנדריי ואטוטין בעלי צסק"א מוסקבה. רויטרס
"אנחנו עדיין מאמינים שהורחקנו לפני שנתיים מסיבות פוליטיות". ואטוטין/רויטרס

צסק"א הושעתה מהיורוליג לאחר פלישת צבא רוסיה לאוקראינה בפברואר 2022, כמו גם זניט סנט פטרסבורג ואוניקס קאזאן (נוסף על לוקומוטיב קובאן ששיחקה ביורוקאפ). עם זאת, בתור אחת ממייסדות הליגה, שמחזיקה ברישיון A, היא עדיין חברה בוועד המנהל ושותפה לישיבות ולהחלטות שמתקבלות בפורום הזה.

"אנחנו עדיין מאמינים שהורחקנו לפני שנתיים מסיבות פוליטיות, למרות שההסבר הרשמי דיבר על בעיות בטיסות, ויזות, המלצות של משרדי ממשלה ושיקולים ביטחוניים", הוסיף ואטוטין. "אני רוצה להזכיר שלנו לא נתנו הזדמנות אפילו לדון באפשרות שנשחק במדינה אחרת, וזו לא הדרך הנכונה".

לסיכום, הסביר נשיא צסק"א, "אם היינו תומכים בהשעיית מכבי תל אביב, היינו למעשה מודים באופן עקיף שגם ההשעיה שלנו הייתה מוצדקת - וזה לא המצב. לדעתי, כל מועדון ביורוליג צריך לסייע לשותפים שלו. לכן, החלטנו לתמוך בכך שמכבי תמשיך לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully