וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה עבר בדיקות וטיפולים בחו"ל. הזרים יצטרפו לקראת ויאריאל

23.10.2023 / 9:15

שחקן הכנף שממשיך לסבול מכאבים בגיד אכילס המריא מסיבות רפואיות, ויקבל מנוחה מקסימלית לפני שיחזור לאימונים. הזרים יחברו לשאר הקבוצה ביעד בו ייערך המשחק בליגה האירופית. בהנהלה מנסים להרגיע את הסערה סביב דיא סבע: "סוגיה רגישה"

תקציר: מכבי חיפה - פנאתינייקוס 0:0/ספורט1

דולב חזיזה שהה בחו"ל לצורך בדיקות וטיפולים רפואיים, לאחר שהתקשה לחזור לפעילות. כזכור, חזיזה סוחב דלקת בגיד האכילס וסובל מכאבים עזים, למרות שתחילה ההערכה הייתה שיחזור תוך מספר שבועות. בשל כך, חזיזה יצא לפני כשבועיים לחו"ל וכעת ימשיך במנוחה.

מכבי חיפה לא ממהרת להחזיר את השחקן לפעילות, בטח לאור המצב הנוכחי, ותעניק לו מנוחה מקסימלית כדי שיחזור כשהוא כשיר ב-100 אחוז.

מי שצפוי לחזור לאימונים בקרוב הוא ליאור רפאלוב ששהה עם משפחתו בבלגיה וחזר ארצה לבקשת הירוקים. לעומתו, דיא סבע שאף הוא יצא מהארץ, עדיין לא חזר. בהנהלה מודעים לתחושות של חלקים גדולים בקהל בנוגע לסבע וגורמים המעורים בנושא אמרו שראשי המועדון לקחו על עצמם לפתור את הסוגיה הרגישה.

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה מול קסטריוט אימרי שחקן יאנג בויז. מאור אלקסלסי
החזרה ממשיכה להתעכב. חזיזה/מאור אלקסלסי

נכון לעכשיו הנטייה היא שהזרים שנמצאים עדיין בחו"ל יגיעו ישירות ליעד בו יערך המשחק מול ויאריאל ורק אז יחברו לשאר הקבוצה. עד אז הם יצטרכו לשמור על כושר באופן פרטני לפי תוכנית שהוגשה להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully