וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מחבקת את היתומים ומשפחות הנרצחים

22.10.2023 / 18:16

בצל שגרת האימונים אליה חזרה הקבוצה הבוגרת, המועדון אירח עשרות ילדים ממפוני הדרום, ביקר בשבעות ובבתי חולים ומרכז את כל פניות האוהדים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.10/ספורט1

בית"ר ירושלים עוסקת בשבועיים האחרונים בעבודה קהילתית לאורך כל ימי המלחמה. היום (ראשון) פתח המועדון בעוד סבב של פעילויות והתנדבויות קהילתיות, עבור תושבי הדרום והצפון המפונים וdo בעזרה ככל הניתן למשפחות הנרצחים, ההרוגים והפצועים המאושפזים ברחבי הארץ. בהוראת בעלי המועדון, ברק אברמוב, כל אנשי המועדון עסוקים בעשייה למען תושבי המדינה.

כבר בשעות הבוקר הגיעו למעלה מ-60 ילדים משדרות, אשר פונו לירושלים, ביחד עם בני משפחותיהם לאימון על מנת לנשום קצת אויר ולחוות אווירה שונה מזו שאליה התרגלו. האוהדים הגיעו אל המגרש, והסתערו על השחקנים וצוות האימון. במשך דקות ארוכות הצטלמו, חתמו ושיחקו ביחד כולם, כשהמגרש נצבע כולו בצבעי צהוב שחור ובילדים מאושרים. המועדון פתח אזור מיוחד בו ניתן לפנות לבקשות אותם ננסה לעזור בכל דרך להכיל ולמלא.

בית"ר ירושלים מחבקת את היתומים ומשפחות הנרצחים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בית"ר ירושלים מחבקת את היתומים ומשפחות הנרצחים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

לאחר שהסתיים האימון השחקנים המשיכו הלאה. קפטן הקבוצה, אופיר קריאף, הגיע אל קריית עקרון, שם יושבים שבעה אליאב ורפאל החמודים, אשר איבדו את שני הוריהם, גל ונאג'י עבדוש ז"ל, שנרצחו במהלך המסיבה ברעים. קריאף הגיע למקום ביחד עם טימוטי מוזי ומאיר הרוש, ישב עם הילדים, שיחק איתם, והבטיח כי הם יהיו אורחים של המועדון בהמשך. לאחר מכן הגיעו השלושה גם אל השיבעה של משפחת ז'ורנו, אשר אבלה על בתם קארין ז'ורנו ז"ל, שנרצחה אף היא במסיבה. בכל שבעה אליה מגיעים נציגי המועדון, הם מעניקים למשפחה האבלה מגן ניחומים מטעם המועדון, וכמובן שזאת תהיה ההנצחה הראשונה ובהמשך יקיים המועדון עוד פעילויות הקשורות לכך.

יש לציין כי המועדון עומד בקשר קרוב עם משפחת עבדוש וביום חמישי האחרון הגיעו לבקר את הילדים גם יוסי אבוקסיס, ירדן שועה, דור מיכה, בן ביטון, אורי דהן ודן עזריה. כמו כן, שחקני הקבוצה אף הגיעו לבקר פצועים בבית החולים קפלן, איכילוב, תל השומר ועוד. הם שמעו סיפורי גבורה אדירים, השתתפו בכאבם ואף העניקו להם שי מטעם המועדון. כמו כן, אנשי מחלקת הנוער של המועדון הגיעו לבתי המלון ברחבי ירושלים על מנת ליצור פעילויות ספורט ולהפיג את השיגרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully