וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תוכנית סוף העולם": ההיעלמות המסתורית של הבת של ארצי בן יעקב

22.10.2023 / 8:31

ללא קשר לניסיונות איתור הנעדרים בדרום, מורן, בתו של כדורגלן ומנהל העבר ארצי בן יעקב, נעלמה לפני שבוע וחצי וטרם אותרה. האם יש קשר לכת משיחית שהחליטה להיעלם בטבע?

מורן בן יעקב. באדיבות המשפחה,
מורן בן יעקב, בתם של ארצי ודרורה/באדיבות המשפחה

לאורך השבועיים האחרונים אנו עוסקים בסיפוריהם של הנרצחים והחטופים מהדרום, חלקם אוהדי ספורט ואנשים המקורבים לענף הכדורגל. גם מורן בן יעקב, בתו של כדורגלן ומנהל העבר ארצי בן יעקב, נעלמה לאחרונה - אולם ראוי להדגיש שלפרשה המסתורית הזאת אין קשר למלחמה בעזה.

ארצי בן יעקב בן ה-77 הוא אחד משחקני העבר הנערצים ביותר של בית"ר ירושלים ויו"ר מיתולוגי של בית"ר תל אביב בשנות ה-80 ותחילת ה-90. "מורן, הבת הקטנה שלי ושל רעייתי דרורה, היא בת 43, רווקה. ב-10 באוקטובר, רביעי בערב, מורן יצרה קשר טלפוני עם אשתי דרורה, היא אמרה לפתע שאין קליטה והשיחה נותקה. מאז הטלפון כבוי, אין אפשרו לאכן אותו, גם הרכב של מורן לא נמצא מאז, אין קול ואין עונה".

ארצי בן יעקב. באדיבות המצולם,
אין קצה חוט. ארצי בן יעקב/באדיבות המצולם

בן יעקב מספר כי דרורה והוא עברו בשתי תחנות משטרה וגם הבת הגדולה קרין עזרה. למורן עדיין אין סימן. מה המידע שהגיע אליכם, שאלתי. "מהקשרים שהפעלנו, אפשר שישנה קבוצה משיחית המונה 50 איש, אשר הכינה תוכנית שנקראת 'תוכנית סוף העולם'. הם החליטו להיעלם ולהתבודד בטבע או במערות מסתור למשך 3-5 שנים. אולי היא חברה אליהם, אבל אין לאיש כרגע קצה חוט. ניסו לחפש את מורן עם כלבנים, רחפנים, אבל אין שום דבר בנושא ההיעלמות".

הם, כמובן, חוששים. "מורן הייתה מודיעה לדרורה מה קורה איתה. החשש הגדול, הכואב והמפחיד הוא שאם היא תבקש לעזוב, לא בטוח שהם יאפשרו לה לחזור חזרה. אם היא איתם, בריאה ושלמה, והיה לנו מידע על כך, זו חצי צרה. בימים כתיקונם מורן הייתה מספרת היכן היא". הוא מבקש להדגיש לסיום: "אני בטוח שאין קשר לנעשה בדרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully