וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "כמו כל הישראלים, אנחנו נמשיך להילחם - ובסוף ננצח"

19.10.2023 / 6:35

מאמן מכבי תל אביב לא הצליח לדבר על כדורסל בתום ההפסד לוולנסיה: "אנחנו עוברים תקופה קשה, וזה משפיע על כולנו. לא קל לשחק בנסיבות האלה, אבל נתמוך אחד בשני ונישאר יחד". הצהובים יעברו היום לאתונה, לקראת המשחק מול פנאתינייקוס בשישי

תומר חמד וחנן ממן משחקים עם ילדי נחל עוז/שלמה וייס

קשה לומר שבמכבי תל אביב הופתעו מההפסד הראשון שספגו העונה ביורוליג, 75:66 אמש (רביעי) לוולנסיה. 12 הימים האחרונים עברו על אנשי המועדון, כמו על כל אזרחי ישראל, בנוהל חירום - מהרגע שבו נפתחה מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ועד לדקת הדומיה לזכר קורבנות הטבח ההמוני.

הטקסט שהקריא הכרוז עבר לא מעט שינויים וחידודים, לפני שאושר על ידי הנהלת מכבי - כך דיווח העיתונאי הספרדי מארק מונדט ששהה באולם הפונטטה. "לזכר קורבנות מתקפת הטרור בישראל וקורבנות העימות שמתקיים משני צידי הגבול", היה נוסח ההודעה הסופית. "אנו מגנים את כל פעולות האלימות, ומבכים את אובדן החיים וההרס שהשפיע על כל כך הרבה אנשים. מחשבותינו עם המשפחות השכולות בזמנים קשים אלה. אנו מתפללים להשגת שלום בהקדם האפשרי".

המאמן עודד קטש התקשה לדבר על כדורסל בסיום המשחק, והתייחס באריכות למצב בישראל. "לצערנו, יש מצבים בחיים שבהם הכדורסל נמצא במקום משני", אמר. "אנחנו עוברים תקופה קשה, וזה משפיע על כולנו. ניסינו להתרכז במשחק, ואני מצטער שאיכזבנו את האוהדים שלנו. אתם חייבים להבין שלא קל לשחק בנסיבות האלה.

"המחשבות שלנו, בכל רגע ובכל שנייה לאורך כל היום, הן עם האנשים בארץ ועם החיילים שלנו. אנחנו קבוצה אחת ואנחנו תומכים אחד בשני, על המגרש ומחוצה לו. יום אחד למישהו יותר קשה, וביום אחר למישהו אחר, ועכשיו יותר מתמיד חשוב שנהיה ביחד. אנחנו מכבי תל אביב, אנחנו מייצגים את ישראל, וכמו כל הישראלים - נמשיך להילחם ובסוף ננצח".

שחקני מכבי תל אביב בדקת דומיה לזכר קורבנות הטבח בדרום. יורוליג TV, צילום מסך
הראש היה במקום אחר. שחקני מכבי תל אביב אתמול/צילום מסך, יורוליג TV

היום תטוס הקבוצה לאתונה, לקראת משחק החוץ שייערך מחר באואקה מול פנאתינייקוס. "אנחנו לא בכושר הכי טוב, ולא במאה אחוזי ריכוז, אבל המשכנו להיאבק עד הסוף", הוסיף קטש. "ננסה לבוא למשחק הבא באנרגיות טובות יותר ולשחק טוב יותר".

העיתונאים המקומיים התעניינו בגורל המשחק בין מכבי תל אביב לריאל מדריד, שאמור להתקיים בעוד שבועיים בישראל, אחרי שאלופת המדינה תתארח גם במונאקו ובמילאנו. "הלוואי שהיה פתרון כל כך מהיר למצב, אבל אנחנו לא יודעים מה יקרה", הסביר מאמן הצהובים. "אנחנו לא יכולים לחשוב עשרה ימים קדימה, ואפילו לא יום קדימה. אנחנו לוקחים את זה שעה אחר שעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully