וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד וממן ביקרו את ילדי נחל עוז: "הכדורגל הוא מפלט"

18.10.2023 / 17:07

שחקני הפועל באר שבע בעבר ובהווה פגשו במשמר העמק את הילדים, מרביתם אוהדי הקבוצה. חטואל שוחח עימם והבטיח לבקר, קשר העבר: "זה המעט שאפשר לעשות, במגרש שוכחים מהצרות שלהם, והן גדולות"

תומר חמד וחנן ממן משחקים עם ילדי נחל עוז/שלמה וייס

חלוץ הפועל באר שבע תומר חמד ושחקן העבר של הקבוצה חנן ממן הגיעו היום (רביעי) לקיבוץ משמר העמק לפגוש ילדים ותושבים אשר התפנו מקיבוץ נחל עוז לאחר הזוועות שעברו. הילדים התרגשו מאוד לראות את השניים, שכן מרביתם אוהדי הפועל באר שבע. הילדים קיבלו כדורים עליהם חתמו השניים, כאשר רבים מהם ביקשו גם חתימות על החולצות שלהם.

הילדים סיפרו לשניים חלק קטן מהזוועות שעברו ואף קיימו איתם מעל לחצי שעה משחק כדורגל במגרש במשמר העמק. במהלך השיחות עם חמד ביקשו השחקנים לשוחח גם עם רותם חטואל, שערך שיחת וידאו עם הילדים ואף הבטיח להגיע בקרוב לבקרם. כ-300 תושבים מקיבוץ נחל עוז התפנו למשמר העמק, כאשר חלקם כמובן איבדו עם פרוץ המלחמה את בני משפחותיהם.

חנן ממן עם ילד מקיבוץ נחל עוז. שלמה וייס
"על המגרש שוכחים מהצרות". ממן עם ילד מנחל עוז/שלמה וייס

"גם אם זה בתור מישהו שהיה שחקן וגם בתור בן אדם, אתה רואה את ההירתמות של כל תושבי המדינה", אמר חנן ממן שדיבר גם על הכדורגל כמפלט, "זה הכי מעט שאני יכול לעשות, הלוואי והייתי יכול לתרום יותר. אני יודע ברמה האישית כמה הכדורגל זה מפלט. עליתי לאימון כשהמשפחה ישבה שבעה על אחותי, אז ראיתי גם היום את האושר שלהם ויש פה כמה שחקנים טובים שאפילו היה לי קשה מולם. כשאתה במגרש אתה שוכח מהצרות שלהם והן גדולות כפי שאפשר להבין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully