וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הודעת ליגת האלופות: הפועל ירושלים והפועל חולון מחפשות בית

18.10.2023 / 12:40

ליגת האלופות של פיב"א הודיעה שמשחקיהן של הנציגות הישראליות, לפחות בחודש הקרוב, לא ייערכו בארץ על רקע המלחמה. האדומים יארחו את גלאטסראיי ככל הנראה בבלגרד, קפריסין או אתונה

בווידאו: צה"ל תקף עשרות מטרות צבאיות ברחבי רצועת עזה/דובר צה"ל

הפועל תל אביב ומכבי תל אביב הן הקבוצות הישראליות הראשונות שחוזרות השבוע למעגל המשחקים במפעלים האירופיים בצל המלחמה, ובקרוב יגיע גם תורן של הנציגות בליגת האלופות בכדורסל - הפועל ירושלים והפועל חולון.

הנהלת המפעל, שספגה ביקורת קשה מאנשי ירושלים על התעלמותה מהטבח בדרום הארץ, הכריזה היום (רביעי) למעשה על הוצאת המשחקים מישראל בחודש הקרוב לפחות. על פי הודעה רשמית מטעם הליגה, המפגש בין חולון לבראוגן הספרדית, שמיועד להתקיים ב-14 בנובמבר, יועבר למדינה אחרת שטרם נקבעה.

עוד קודם לכן, תארח ירושלים את גלאטסראיי ב-1 בנובמבר, וגם היא מחפשת מיקום חלופי. אפשרות החלפת הביתיות ירדה מהפרק בשל אזהרת המסע החמורה לטורקיה, והאדומים בודקים אפשרות להעביר את המשחק לבלגרד, אתונה או קפריסין.

שחקן הפועל חולון שון דאוסון מול שחקן הפועל ירושלים עוז בלייזר. קובי אליהו
הנדידה החלה. שון דאוסון ועוז בלייזר/קובי אליהו

השחקנים הזרים של ירושלים נמצאים ביוון, ובימים הקרובים יצטרפו אליהם הישראלים כדי לפתוח באימונים לקראת פתיחת העונה הדחויה. השחקנים המקומיים של חולון ביקרו אתמול בקיבוץ שפיים את ילדי ותושבי כפר עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully