וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תעלה לשחק הערב בוולנסיה במדים שחורים

18.10.2023 / 9:41

האלופה חוזרת להופיע ביורוליג לראשונה מאז פרוץ המלחמה ב-21:30, תפתח רצף של לפחות ארבעה משחקי חוץ. יריבתה הספרדית תנסה לשמור על מאזן מושלם, למרות שכוכבה סמי אוג'לייה בספק

האוהדים במסר מהחזית לשחקני מכבי תל אביב/ארגון הגייט

החזרה ההדרגתית של הספורט הישראלי לפעילות בצל המלחמה תימשך הערב (רביעי, 21:30), כשמכבי תל אביב תתארח בוולנסיה. אלופת המדינה תעלה לשחק במדים שחורים, ותפתח רצף של לפחות ארבעה משחקי חוץ - כשביום שישי היא תפגוש את פנאתינייקוס, בשבוע הבא את מונאקו ולאחר מכן את אולימפיה מילאנו. גורלו של המפגש הביתי עם ריאל מדריד, בעוד 15 ימים, עדיין לא נקבע.

הקבוצה נחתה אמש בספרד, לאחר שקיימה את האימון המסכם בקפריסין. למעשה, לעודד קטש היו רק ארבעה ימים להתאמן כשכל השחקנים הכשירים עומדים לרשותו. הזרים (למעט ג'יימס ווב, שבחר להישאר בישראל) עזבו את הארץ יומיים לאחר מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בדרום, מלווים בעוזר המאמן ג'וזפ מריה ברוקאל ובמנהל המקצועי לשעבר ניקולה וויצ'יץ', שהגיע במיוחד כדי לסייע. הישראלים - כולל צוות האימון - חבר לשאר הקבוצה בסוף השבוע.

עם פרוץ המלחמה, השהו מטבע הדברים במכבי תל אביב את החיפוש אחר שחקן זר שיחליף באופן זמני את ווייד בולדווין הפצוע.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לא יצטרף מחליף, לפחות כרגע. בולדווין/דני מרון

ולנסיה נמצאת במומנטום חיובי. בליגה הספרדית היא עומדת על מאזן 1:4, ובשני המחזורים הראשונים ביורוליג היא ניצחה בפונטטה את מונאקו ופנרבחצ'ה בתום מותחן צמודי, ולאור החלפת הביתיות עם מכבי זה יהיה עבורה המשחק השלישי ברציפות באולמה.

לספרדים, המאומנים בידי אלכס מומברו, יש כמה בעיות בסגל: הגארדים ג'ארד הארפר ומרטין הרמנסון והפורוורד צ'אבי לופס ארוסטגי אינם צפויים לשחק, ונראה שגם שיתופו של סמי אוג'לייה מוטל בספק. הפורוורד האמריקאי הצטיין בשני משחקי הפתיחה עם 13.5 נקודות ושבעה ריבאונדים, ועל פי הודעת המועדון הוא סובל מעומס יתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully