וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "משהו עוצר אותנו מלשמוח". גינת: "לראשונה שיחקתי בלי חשק"

17.10.2023 / 23:26

בהפועל תל אביב שיתפו בתחושות אחרי הניצחון בוונציה. המאמן: "הכנה נוראית, המשפחות בלחץ". הפורוורד: "הניצחון הכי מספק"

תקציר: ונציה - הפועל תל אביב 97:81/ספורט1

עשרה ימים חלפו מאז החמאס החל במלחמה נגד ישראל עם פעולת טרור מחרידה, והערב (שלישי) קבוצה ישראלית ראשונה חזרה לפעילות במסגרת אירופית. הפועל תל אביב, ששחקניה נכחו במספר לא מבוטל של הלוויות בשבוע האחרון, העניקה 40 דקות של נחת לאוהדיה בבית עם 81:97 בחוץ על ונציה. האדומים עלו למאזן 0:2 ביורוקאפ, ובשבוע הבא מצפה להם משחק חוץ נוסף, אצל המבורג הגרמנית.

המאמן דני פרנקו סיכם ערב של רגשות מעורבים: "אני לא יודע להגיד אם יש שמחה גדולה. ברור שאנחנו שמחים, אבל יש משהו בתוכנו שעוצר אותנו והופך אותנו מאופקים. אני גאה בחבר'ה. הייתה לנו הכנה נוראית. שמח שהצלחנו להתגבר על דקות הבלבול וחוסר הריכוז. אני לא חושב שמישהו מאושר בבית, אבל עם יש מי שקצת פחות עצוב לכמה דקות, עשינו את שלנו".

"אלה לא ימים סטנדרטים. הכל השתבש. היו לנו כאן יומיים מבורדקים. הזרים הגיעו מיוון, המשפחות בלחץ. היינו צריכים למשוך את עצמנו מהארץ בזמן שאנחנו לא רוצים, אבל יש לנו מחויבות לקהילה גדולה מאוד. אנחנו רואים את אלפי האדומים שמגיעים להלוויות. אנחנו עוד לא קבוצה מספיק טובה, אבל הכל מתגמד. אנחנו רואים חדשות, אי אפשר להתנתק. התחושות קשות, וזה רק מעצים את ההחלטות הטובות שלקחנו והביאו את הניצחון. אנחנו צמודים למסכים בכל רגע נתון, וחושבים על כל הפצועים, הנעדרים ואלה שקיפחו את חייהם".

בראיין אנגולה הוסיף ואמר: "זו פעם ראשונה ששיחקנו ביחד, ג'ון הולנד חזר וקייל אלכסנדר שיחק איתנו רק פעם אחת. אחרי כל מה שקרה בישראל זה ניצחון מדהים, מקדישים את זה להם".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
רגשות מעורבים. פרנקו/דני מרון

תומר גינת, שהצטיין עם 21 נקודות, שיתף בתחושותיו ברשתות החברתיות: "בפעם הראשונה מאז שאני זוכר את עצמי, הגעתי למשחק בלי חשק לכדורסל. הרגשנו כולנו שיש דברים חשובים יותר, המחשבות והראש בישראל, עם החיילים, עם המשפחות של הנרצחים, החטופים והפצועים".

"עלינו לשחק היום בשבילם, בשביל כל מי ששעתיים של כדורסל בטלוויזיה יכולות לגרום לו להרגיש קצת יותר טוב. הניצחון היום הוא בלי ספק הניצחון הכי מספק שיש. בעשרה ימים האחרונים הסתובבנו בין בתי חולים להלוויות, לבקר פצועים, לנחם משפחות - התקווה הכי גדולה שלנו, היא שהניצחון היום עשה לאנשים קצת טוב על הלב בימים הנוראיים האלו. ועוד דבר אחד. עם ישראל חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully