וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמירה בש"ג עזרה להפיג את המתח עד שהגיעה הבשורה המרה

14.10.2023 / 15:59

דולב אזולאי מהפועל נוף הגליל ניסה לשמור על אופטימיות עד לרגע בו המשפחה קיבלה את ההודעה הקשה על מותה של בת דודתו שי ז"ל

בווידאו: צה"ל ושב"כ חיסלו מפקד כוח בנח'בה שהוביל את מתקפת הטרור של ארגון חמאס ביישובי עוטף עזה/צילום: דובר צה"ל

כדורגלן הפועל נוף בגליל, דולב אזולאי, שמושבת מכדורגל בימי המלחמה, מצא דרך להעביר את הזמן הפנוי: הוא מתנדב בכיתת הכוננות במושב ציפורי בו הוא מתגורר, ומעביר את זמנו בעמדת הש"ג, כמו יתר תושבי המושב שבעמק יזרעאל.

ביום שישי התבשרו אזולאי ומשפחתו כי אחייניתו הנעדרת, שי רגב ז"ל, זוהתה בין הנרצחות מהמסיבה בדרום שהתקיימה בשבת שעברה. "אחיינית שלי הייתה במסיבה ונעדרה מאז פרוץ המלחמה. כשהתחילו הטילים ב-6:30 בבוקר היא התקשרה לאימא שלה להודיע שהכל בסדר ויש טילים ושלא תדאג. וב-8:00 היא והבן זוג שלה כבר היו ברכב והיא התקשרה שוב להודיע שהם ברכב ויוצאים משם. מאז נותק איתה הקשר. רק ביום שישי, שבוע אחרי, קיבלנו את הבשורה הקשה".

בת דודתו של הכדורגלן דולב אזולאי, שי רגב ז"ל שנרצחה על ידי מחבלים. באדיבות המשפחה
שי רגב ז"ל/באדיבות המשפחה

אזולאי, אקס מכבי נתניה, שבעונה שעברה עלה לליגת העל עם מכבי פתח תקוה, מודה שההתנדבות בציפורי עזרה לו להסיח את הדעת ולהעביר את זמנו בימים הקשים. "היא הייתה החברה הכי טובה שלי", כתב על בת דודתו שי, "תודה על כל מה שהיית בשבילי, לעולם לא אהיה אותו דולב בלעדייך והעולם לא יהיה אותו עולם בלי שי, היית כמו מלאך בשבילי, היית הילדה הכי שמחה ומאושרת, כמה אור הפצת בחייך מפלצות כיבו לנו את האור שלך, תנוחי עכשיו שי יפה שלי, אני אוהב אותך לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully