וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ובני ריינה: "כל אלימות ואכזריות תתקבל בגינוי מוחלט"

13.10.2023 / 17:14

בצל חילופי הדברים בין כדורגלנים יהודים לערבים, הודיעו המועדונים: "מתפללים לבורא עולם שתתקצר הדרך לשלום". וגם: הפוסט בו מחמוד קנדיל משווה בין המלחמה ל-VAR

דייויד בלאט מדבר על המלחמה בישראל/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מחמוד קנדיל, מי שעמד במשך 17 שנה בשער בני סכנין עד הקיץ האחרון ומאז לא משחק כדורגל, פרסם היום (שישי) פוסט חריג במיוחד, בו ניסה להשוות בין מערכת ה-VAR למלחמת "חרבות ברזל", תוך ניסיון להעביר מסר שיש לכל אירוע זוויות רבות ושצריך ללכת למערכת המסך כדי לזהות את התמונה המלאה.

הודעת מחמוד קנדיל במלחמת חרבות ברזל. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של מחמוד קנדיל/צילום מסך, אינסטגרם

קנדיל, שגם לבש את מדי נבחרת ישראל בשיא הקריירה, כתב: "כמו בעולם הכדורגל, גם במציאות כל אחד רואה את הדברים מזווית אחרת. בכדורגל מצאו פתרון קוראים לו VAR, גם כאן צריך ללכת ל-VAR ולראות את התמונה המלאה".

זמן קצר אחר הודעתו של קנדיל ובעקבות חילופי הדברים ברשתות החברתיות בין כדורגלנים יהודים לערבים, גם המועדונים בני סכנין ומכבי בני ריינה פרסמו הודעה רשמית משותפת לראשונה מאז פרצה המלחמה: "ימים רוויי כאב פוקדים את החברה שלנו ואת האיזור. בשבת אחרונה התעוררנו ליום אשר הותיר אחריו לבבות חרושי פצעים, מכאובים ויגון רב שוררים בלבבות רבים אשר איבדו את יקיריהם וגורל יקיריהם לוט בערפל. העיניים דומעות והגרונות צפודים, אבלים ודוויים עומדים כולנו.

"כל אלימות ואכזריות כל שהיא, תתקבל בגינוי מוחלט מכולנו והגינוי יהיה יותר עצום וברור כאשר הפגיעה היא באזרחים חפים מפשע בכל זמן ובכל מקום", נמסר מבני סכנין ומבני ריינה, "וכל צעד ופעולה אשר פניהם לשלום יתקבלו בברכה ובתפילות לתמיכה מהשמיים. כולנו חיים בתוך אותה המדינה ועל אותה האדמה ובעזרת השם נמשיך לחיות ביחד ובמשותף, בשלום ובשלווה. כולנו חלקים מהכלל ומהשלם של החברה. אנחנו נושאים את תפילותינו לבורא עולם לקבל ברחמיו את האזרחים אשר אבדו ליקיריהם ומכפילים את תפילותינו שכל נעדר ישוב למשפחתו בריא ושלם. נמשיך להתפלל שהשמיים אשר שוכנים מעל האזור שלנו יחתמו בשלום ובטחה לכל בני האדם. מתפללים לבורא עולם שתתקצר הדרך לשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully