וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד מכבי חיפה נחלץ מהמסיבה: "לא יודע איך ממשיכים מכאן"

10.10.2023 / 16:15

דודי אלקסלסי סיפר: "הכדורגל תמיד היה המפלט, לא יודע אם זה יקרה גם הפעם". בפוסט על הבריחה סיפר: "רצנו חמש שעות בלי מים ואוכל, זרקו לי פטיש ואמרו להילחם בידיים. נפרדתי מאמא בטלפון, רוב החיילים שבאו לעזור כבר אינם"

דודי אלקסלסי בורח מהירי במסיבה ברעים/באדיבות המצולמים

כמו כל מדינת ישראל, באופן ברור גם עולם הכדורגל היה מעורב באירועי פרוץ המלחמה הנוכחית. בני משפחה של ספורטאים, ספורטאי עבר ואחרים נפגעו, אך גם אוהדי הכדורגל באופן טבעי היו חלק אינטגרלי. בעוד שראשי קבוצות שונות מוצאים עצמם בין הלוויה להלוויה של אוהדים שונים, חלק מאותם אוהדים גם שרדו את הזוועות, אחד מהם הוא אוהד מכבי חיפה דודי אלקסלסי, שגם שיחק במחלקות הצעירות במועדון.

דודי, תושב קרית מוצקין, מחזיק במנוי למשחקי הירוקים אך בסוף השבוע באופן חריג ולא רגיל נעדר ממשחק הקבוצה מול פנאתנייקוס, זאת לאחר שהחליט להיות בדרום לאורך כל סוף השבוע כשהתכנון היה לחזור ביום ראשון ליציע במשחק מול הפועל באר שבע.

האוהד שהצליח להימלט מהתופת במסיבה ברעים אמר בשיחה לוואלה! ספורט: "הכדורגל תמיד היה המפלט שלי מכל דבר, יכול להיות שגם הפעם זה יקרה אבל אני לא יודע להגיד. כרגע הכל מבולבל לי ואני לא יודע איך ממשיכים מכאן".

דודי אלקסלסי. באדיבות המצולמים
בימיו במחלקת הנוער. דודי אלקסלסי/באדיבות המצולמים

אלקסלסי לא האמין שהמסיבה אליה התרגש כל כך ללכת תסתיים באופן הזה, וכתב באינסטגרם פוסט על מה שעבר: "המחשבות שהיו בראש זה שאין כוח ורק תשמור כוחות אחרונים בשביל המשפחה ובשביל המדינה שלך לפני שאתה נופל ודופקים לך כדור בראש. אתה האחרון מישראל לכיוון המחבלים שלא מפסיקים להפיל אנשים על הרצפה ולחטוף אנשים לכיוונם. רצנו בשטח במשך חמש שעות בשמש, אין מים ואין אוכל, אין כוחות בגוף לראש ואנשים רק נופלים מול העיינים. רוב החיילים שבאו לעזור כבר אינם לצערנו, הדבר היחידי שמחזיק אותך זה להילחם בשביל המשפחה והמדינה, לא להפסיק לרוץ ולשמור על כל מי שאתה יכול בדרך איתך, לחזק את כל מי שבאזור שלך כשבעצם אתה חלש בגוף ובראש".

"אנשים נופלים והמחבלים לוקחים אותם, אתה רואה הכל ואומר לעצמך עוד קצת, במשך חמש שעות אתה רץ וכדורים חולפים לך ליד הראש, החברים שבאת איתם נופלים וקמים מהרצפה בלי כוחות ואתה צריך לרוץ ולהרים אותם תוך כדי שלך אין כוח בגוף כבר לשרוד את זה. אתה נפרד מאמא שלך בטלפון ואומר לה 'תהי חזקה בלעדי, אמא אני אוהב אותך' ומנתק ויודע שמשם אני לא חוזר. רק דבר אחד רק דבר אחד יוצא לך מהפה - 'שמע ישראל'".

"אני לא מפסיק לרוץ קדימה ושריקות של כדורים ליד האוזן, בלי להתייחס לרקטות שרק נופלות לידך בשטח", המשיך אלקסלסי, "להסתכל עליהם ולצעוק שמע ישראל ולדעת שאלוהים איתך ואתה עובר את זה לא משנה מה קורה. אף אחד לא מדריך אותך לאן ללכת ולאן לרוץ. אין איתך משטרה, אין איתך כלום, כל מי שבא לעזור לצערנו נופל".

"זו חוויה שאני אקח איתי לכל החיים, תהיו חזקים כל חיילי צבא ההגנה לישראל, כל המדינה איתכם ובורא עולם איתכם. כמה המשמעות של 'שמע ישראל' חזקה גם בזירת מלחמה, בלי נשקים ובלי כלום, רק כלים שאתה אוסף בדרך. זרקו לי פטיש ואמרו לי לך להילחם רק עם היידים".

"אני מאמין בצבא שלנו ואנחנו נעבור את זה כולנו ביחד. תודה לבורא עולם על נס גלוי מול העיינים ואמונה אין סופית שנתנה לי את הכוח לשרוד ולחיות עוד טיפה. מאחל לכם החיילים שלנו ולכל מי שבזירת הקרב רק בריאות ובעזרת השם נעבור את התקופה הזאת ביחד. תודה למשפחה, לחברים ולכל מי שדאג ועזר לי לעבור את הדבר הזה. לא פשוט בכלל, תודה על הזכות לחיות פשוט".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully