וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות ביקשה לדחות את משחקי הנבחרת: "נכפתה עלינו מלחמה"

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 21:20

שינו זוארץ ביטל את התכנסות הנבחרות ופנה לראשי אופ"א נוכח המלחמה: "משוכנע כי הנבחרות האחרות יהיו קשובות למצב הכל כך חריג"

בווידאו: מחבלים חדרו מעזה לשטח ישראל וירי כבד מהדרום ועד מרכז הארץ/צילום: יותם רונן, אבי רוקח, ניב אהרונסון, רויטרס ותיעוד ברשתות חברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכוית היוצרים

מלחמת הפתע בעזה תוביל לדחיית משחקיה של נבחרת ישראל או להעברתם למדינה אחרת. התכנסות הנבחרת בוטלה ומההתאחדות לכדורגל נמסר כי היו"ר שינו זוארץ נמצא בקשר ישיר עם ראשי אופ"א לנוכח פרוץ המלחמה ובמטרה לתאם קביעת מועדים חדשים לקיום המשחקים מול שווייץ (בלומפילד, 12 באוקטובר) וקוסובו (בחוץ, 15 באוקטובר)

גם הנבחרת הצעירה לא מתכנסת ויש בקשה לדחות את משחקיה (אסטוניה ב-12.10 וגרמניה 17.10 בארץ). נסיעת נבחרת הנוער לספרד בוטלה ועדכון לגבי מוקדמות הנבחרת עד גיל 17 יימסר בהמשך.

זוארץ אמר: "נכפתה עלינו מלחמה ואני בטוח שיחד גם ננצח. בסיטואציה הנוכחית ברור לכל כי אין אפשרות לקיים משחקים בארץ ובהתאם להנחיית גורמי הביטחון גם אין להוציא משלחות לחו"ל. באופ"א מעודכנים על ידנו במצב ומבינים את הכאב הנורא והמורכבות. אני משוכנע כי הנבחרות האחרות יהיו קשובות למצב הכל כך חריג. אלה ימים קשים, כואבים, אבל נדע להתאושש ולצאת מחוזקים".

שחקן נבחרת ישראל, אלי דסה, מול רובן ורגאס, נבחרת שוויץ. Eurasia Sport Images, GettyImages
אין היתכנות לקיום המשחק מול שוויץ השבוע/GettyImages, Eurasia Sport Images

ההתאחדות השוויצרית הודיעה מוקדם יותר: "התבשרנו בצער גדול על המצב הישראל ומתקפת הטילים הלילית. אנו נמצאים בקשר עם אופ"א, משטרת שוויץ והשגרירות השוויצרית בישראל. אופ"א תחליט האם המשחק ישראל-שוויץ יתקיים ביום חמישי הקרוב. הנבחרת תתכנס כמתוכנן ביום שני בציריך".

הנבחרת של אלון חזן אמורה לארח את השוויצרים במסגרת מוקדמות יורו 2024, כשגם לנבחרת ישראל הצעירה תוכננו שני משחקי בית בימים הקרובים במסגרת מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21: מול אסטוניה, גם כן ב-12 באוקטובר, ונגד גרמניה חמישה ימים אחר כך. בהתאחדות לכדורגל צפויים לשוחח עם אופ"א לגבי המצב הביטחוני, כשייתכן כי הנבחרות ייאלצו לארח במדינה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully