וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "חייבים להמשיך הלאה, יש את האפשרות לתקן"

5.10.2023 / 19:13

מאמן בית"ר ירושלים התייחס להפסד להפועל תל אביב ודיבר לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה (שבת, 20:00, ספורט4): "כולנו מאוכזבים, אבל צריך לדעת להמשיך". ביטון יעדר, קורסיה צפוי לפתוח

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים עדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד 3:0 להפועל תל אביב שגרר תגובות זועמות של מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, באסיפת השחקנים למחרת המשחק. הערב (חמישי) המאמן דיבר לקראת המשחק הקרוב של הקבוצה במחזור השישי של ליגת העל מול הפועל פתח תקוה (שבת, 20:00, ספורט4), והתייחס לימים שעוברים על הקבוצה מאז ההפסד ועל המשך העונה.

"קודם כל אנחנו באמת לוקחים את ההפסד בצורה קשה נגד הפועל תל אביב. כולנו מאוכזבים, איכזבנו את הקהל שלנו, איכזבנו את כל המועדון הזה, אבל בכדורגל צריך לדעת תמיד להמשיך קדימה", סיפר אבוקסיס.

המאמן הוסיף ואמר: "החוכמה של קבוצה זה לדעת לצאת ממצב כזה, ואנחנו גם בקטע המנטלי וגם בקטע המקצועי צריכים לשפר הרבה דברים ממה שהיה. נכון שאנחנו מאוכזבים, אבל מצד שני חייבים להמשיך קדימה כי בכדורגל תמיד יש את האפשרות לתקן, וזה מה שאנחנו צריכים לעשות".

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס. מאור אלקסלסי
מתאוששים מההפסד הצורם. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

מי שייעדר בוודאות בשבת הוא בן ביטון שקרע את השריר. גריגורי מורוזוב יצא באמצע האימון אך אמור להיות כשיר. מיירון ג'ורג' התאמן חלקית אך צפוי להיות כשיר. בית"ר תשחק במערך של 4 שחקני הגנה, כשעומר קורסיה צפוי לפתוח בימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully