וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כדורגל, עדיין כוכב: הכירו את הכישרון הישראלי העולה בגרמניה

5.10.2023 / 16:29

לליעד מסיקה אין סדר יום קל בקבוצת הכדוריד של הנאו ליד פרנקפורט. הוא עורך שני אימונים ביום, במרחק שעה וחצי ממקום מגוריו, והפך לחלק אינטגרלי במועדון שלו. אה, כן, הוא רק בן 18. האם זה האיש שיסייע להוביל את הכדוריד שלנו למקומות גבוהים יותר בעתיד?

ליעד מסיקה/באדיבות המצולם

ליעד מסיקה בן ה-18 שיחק כדוריד בהפועל קרית אונו בנערים ובנוער ועלה לבוגרים בגיל 16.5. הוא שחקן נבחרת הנוער והעתודה של ישראל. לפני 8 חודשים נבחן בקבוצת הנאו בגרמניה שביקשה לצרף אותו.

מסיקה גר בפנימיית ספורט וכדורגל בשם "האט טריק" בעיר פרנקפורט ולומד בבית ספר גרמני. סדר היום שלו הוא השכמה ב 7:00 נסיעה לביה"ס לימודים עד 8:30-13:00, משם חזרה לפנימייה, ארוחת צהריים, מנוחה ויציאה לאימון מרחק של בערך שעה וחצי ברכבת ובאוטובוס.

מסיקה מתאמן חמישה ימים בשבוע ומשחק בסוף השבוע שבת ו/או ראשון (שני השחקנים המצטיינים מהנוער u-19 צורפו לבוגרים ומשחקים בשתי מסגרות). הוא מתאמן 4 ימים בשבוע עם הבוגרים ועוד 3 פעמים עם הנוער, כשפעמיים בשבוע. האימונים כפולים - עם הנוער אחה"צ ועם הבוגרים בערב.

ליעד מסיקה. באדיבות המצולם,
מסיקה עם סבו זאב זלצר/באדיבות המצולם

בסוף השבוע, אם שתי הקבוצות משחקות באותו יום, המאמנים מחליטים אם הוא ישחק בנוער או בבוגרים ואם קבוצה אחת משחקת בשבת והשנייה ביום ראשון הוא משחק בשתיהן. כל אימון אורך שעתיים וחצי,30 דקות חדר כושר או פילאטיס, 30 דקות אימון מנטלי או וידאו ו-90 דקות על המגרש באולם עם חמישה מאמנים.

העונה התחילה ועד עכשיו מסיקה שיחק בנוער שני משחקים, בהם קצר שני ניצחונות, ובבוגרים (שלושה משחקים, שני ניצחונות והפסד). כשחקן נבחרת הנוער בזמן הפגרה, כשהיה בחופשה מגרמניה, הוא המשיך להתאמן בנבחרת הנוער בארץ. בקיץ בחודש יוני הוא אמור להשתתף עם נבחרת העתודה באליפות אירופה. כרגע מסיקה מחכה גם לאישור לדחיית שרות לאחר שקיבל מעמד ספורטאי מצטיין.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully