וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור לא התאמן לפני מכבי חיפה, אימון חלקי לפוקו ולופס

5.10.2023 / 13:00

אליניב ברדה חשף את מצב הסגל בהפועל באר שבע והתכונן לירוקים: "מקווה שמה שקרה במפגשים הקודמים לא יחזור, גם שם צריכים לשחק את הכדורגל שלנו" (ראשון, 20:30)

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:3/ספורט1

כשהמפגש הנפיץ מהעונה שעברה בטרנר עדיין מהדהד, הפועל באר שבע תצפין ביום ראשון (20:30) לאצטדיון סמי עופר לכבוד המפגש המסקרן מול מכבי חיפה. האדומים יקוו לנצל את הדשדוש של האלופה מפתיחת העונה כדי לשנות את המאזן לטובתם.

המאמן אליניב ברדה דיבר לקראת המשחק ואמר: "רוצים להמשיך במגמת השיפור. האם זה המשחק הכי קשה בליגה? כל משחק לגופו ולפי איך שהוא מתפתח, הרבה דברים משתנים תוך כדי תנועה. התארחנו אצל הפועל פתח תקוה ואמרו שאנחנו פייבוריטים וחזרנו בלי נקודות. מקווה שה-0:3 על הפועל ירושלים במשחק האחרון הוציא אותנו לדרך חדשה, גם בסמי עופר צריכים לשחק את הכדורגל שלנו".

"אני לא מרוצה מהורדת הקצב במחצית השנייה, הלכנו אחורה", אמר ברדה על המשחק האחרון, "יש עוד דברים שהראינו לשחקנים שיכולנו לעשות יותר טוב, בטח ביציאה מהגנה להתקפה, אבל היום גם דברים טובים שנרצה להמשיך אותם. האווירה אחרי ניצחון היא טובה. צריכים לבוא הכי מוכנים, מקווה שמה שקרה במפגשים הקודמים בין הקבוצות לא יחזור, מקווה שיהיה כדורגל על המגרש ושהשחקנים יתרכזו רק בזה"".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
רוצה לשנות את המאזן מול הירוקים. ברדה/ברני ארדוב

מבחינת כשירות הסגל אמר: "מיגל ויטור עדיין לא התאמן, אנדרה פוקו והלדר לופס ערכו אימון חלקי". על אימראן אולאד-עומאר סיפר: "הוא לא התאמן חודש עד שהגיע לכאן ובין לבין הייתה לו קורונה לא נעימה. היום הוא ערך אימון מלא בפעם הראשונה, בנינו לו תוכנית ספציפית. נגביר לו קצב עד המשחק ונראה איך הגוף שלו יגיב, נחליט בסמוך למשחק לגבי שיתופו".

איאד אבו עביד הוסיף: "זה משחק חוץ קשה, מכבדים אותם. אני מאמין בקבוצה שלנו שנבוא ונעשה את העבודה. יש לנו את עקרונות המשחק שלנו והם לא משתנים לפי יריבה כזו או אחרת". על השוער הצעיר ניב אליאסי אמר: "יש לנו מאמן שוערים שיידע להעלות לו את הביטחון וגם אנחנו שחקני ההגנה נתמוך בו. הוא עוד יוכיח את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully