וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נקנסה ב-40,000 שקל, נקודה הופחתה ממאזנה של סכנין

5.10.2023 / 12:32

הירוקים נענשו כספית בגין אירועי המשחק בין הקבוצות, בית הדין על סכנין: "לא נוקטת צעדים על מנת למנוע את העבירות או לתפוס את הפורעים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.10/ספורט1

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל פרסם היום (חמישי) את העונשים שנגזרו על מכבי חיפה ובני סכנין בגין התפרעות האוהדים שלהן (במקרה של סכנין - "בנסיבות מחמירות"). הירוקים נקנסו ב-40,000 שקל ולקבוצה מהמגזר הופעל תנאי להפחתת נקודה ממאזנה, בנוסף להיטל כספי של 30,000 שקל בפועל.

באותו משחק, שנערך באצטדיון הביתי של האלופה, הדליקו אוהדי מכבי חיפה אבוקות ואילו הקהל האורח הפעיל נפצים וכן הדליק אבוקות ורימוני עשן, כאשר שתי אבוקות הושלכו אל כר הדשא וגרמו להפסקת המשחק לדקה ו-10 שניות.

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. מאור אלקסלסי
בני סכנין איבדה נקודה. היו"ר מוחמד אבו יונס/מאור אלקסלסי

בית הדין נימק כך את העונש הכספי שגזר על מכבי חיפה: "זוהי העמדתה לדין השלישית רק העונה הזו של הנאשמת בשל מעשי אוהדיה. למרות ה"קרדיט" שניתן לה בדמות סגירת רק חלק מהיציע הצפוני ואף פתיחת היציע הדרומי לכניסת נשים וילדים, נתקלנו פעם נוספת בניצול ההקלה על מנת לעשות שימוש באמצעים פירוטכניים על ידי נשים וילדים שאכלסו את אותם יציעים. לצד זאת, ראוי לציין את הנאשמת כמי שנלחמת ואף מצליחה לתפוס את אותם פורעי חוק פעם אחר פעם".

על בני סכנין נכתב: "נראה כי החלה את העונה כאשר אוהדיה עוסקים כמעט מדי שבוע בהשלכות חפצים, הפעלת אמצעים פירוטכניים והשמעת קריאות גזעניות. לא נוכחנו כי הנהלת הקבוצה נוקטת צעדים של ממש על מנת למנוע את העבירות או לתפוס את אותם פורעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully