וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פ"ת לא יעודדו עד הדקה ה-15: "ויתרו על הביתיות!"

5.10.2023 / 9:38

ארגון "החזית הכחולה" הגיב בזעם להחלטת המועדון להעבירו יציע במשחק נגד בית"ר ירושלים (שבת, 20:00 בספורט4): "בפעם הבאה נשאיר את היציע ריק"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

ארגון האוהדים של הפועל פתח תקוה הגיב אמש (רביעי) בכעס על החלטת המועדון להעביר אותו יציע במשחק הביתי נגד בית"ר ירושלים בשבת (20:00, ספורט4). לאור הצפי לקהל גדול של הקבוצה האורחת, בפתח תקוה העבירו את האוהדים ממקום מושבם הקבוע ביציע המזרחי אל היציע המערבי. על כן, ארגון "החזית הכחולה" הודיע שלא יעודד ב-15 הדקות הראשונות של המפגש.

"בעקבות החלטת המועדון להעביר את קהל אוהדי הפועל ליציע המערבי במשחק הקרוב, פעלנו ועשינו מאמצים רבים מול כל הגורמים הקשורים כולל המועדון במטרה לשנות את ההחלטה.
אנחנו נגד ההחלטה ורואים בה כחמורה מאד וגרועה למועדון!", הודיעו האוהדים. "חשוב להדגיש שאם ההחלטה הייתה בגלל כמות האוהדים ייתכן והייתה לגיטמית ואולי גם תהיה לגיטימית בעתיד".

אוהדי הפועל פתח תקוה. אריאל שלום
לא מרוצים. אוהדי הפועל פתח תקוה/אריאל שלום

"אנחנו כבר לא הפועל של בעלים אפלים שמוכרים את נשמת הקבוצה בשביל כסף, אנחנו הפועל של האוהדים ולמען האוהדים! זאת הפועל שלנו! היציע שלנו זה היציע המזרחי, שם הבית שלנו, שם הכח שלנו ושם כולנו ביחד, אין יציע אחר! בהודעה הזאת כאן ועכשיו שמים לזה סוף! החלטה דומה לזאת לא תתקבל יותר בטוב, בפעם הבאה נשאיר את היציע ריק ויתקיים חרם של כלל אוהדי הפועל.

"אנחנו נגיע למשחק הקרוב וקוראים לכל אוהדי הפועל להגיע כי המועדון צריך אותנו והוא צריך אותנו עכשיו! בעקבות האירועים החמורים החלטנו שעד הדקה 15 לא מעודדים, עד דקה 15 ויתרו על הביתיות שלנו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully