וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש מעומס על מוחמד, חזיזה בספק גדול להפועל באר שבע

4.10.2023 / 11:45

במכבי חיפה מתלבטים בנוגע לחלוקת הכוחות לקראת פנאתינייקוס (חמישי, 22:00, ספורט4). מוחמד שיחק כבר יותר מ-1,000 דקות העונה, חזיזה ייעדר מהמשחק נגד היוונים ומה קורה בגזרת ג'וש כהן?

מחזור 2הסתיים05/10/2023
מכבי חיפה
    0
      פנאתינייקוס
      צפו בתקציר: מכבי חיפה חזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 על מכבי נתניה, צמד לפיירו/ספורט1

      קשרה של מכבי חיפה, דולב חזיזה, ימשיך להיעדר מול פנאתנייקוס (חמישי, 22:00, ספורט4) והוא בספק גדול גם למשחק מול הפועל באר שבע כשההערכה שיחזור לאחר פגרת הנבחרות. חזיזה פספס כבר ארבעה משחקים בגלל הפציעה שלו, שלושה בליגה ואחד בליגה האירופיתץ

      המאמן מסאי דגו מתלבט לגבי ההרכב במשחק נגד היוונים ובעיקר כיצד לחלק את הכוחות. הדברים אמורים בעיקר לאור העובדה שבמכבי חיפה מרגישים שהמשחק נגד באר שבע לא פחות חשוב - ואולי יותר חשוב - מזה מחר במסגרת האירופית.

      עיקר ההתלבטות היא בנוגע לעלי מוחמד, ששותף העונה כבר ב-14 משחקים ורשם יותר מ-1,000 דקות משחק. בחיפה יודעים שמוחמד הוא אחד השחקנים החשובים ביותר במערך, אבל מרגישים שיש עליו עומס גדול וחוששים שאם ישחק 90 דקות נגד פנאתינייקוס, זה יקשה עליו בהתמודדות עם באר שבע. בנוסף למוחמד יש עוד כמה התלבטויות ביניהן גם האם לפתוח עם דיא סבע שלא שיחק כלל נגד מכבי נתניה. פרנזי פיירו שנמצא בכושר מצוין, ימשיך בחוד כאשר שריף כיוף ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות.

      שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה. מאור אלקסלסי
      יפספס גם את פנאתינייקוס. חזיזה/מאור אלקסלסי

      בחיפה יתעסקו עם היציאה לפגרה בשאלה האם לנסות שוב לצרף את ג'וש כהן שלא חתום באף קבוצה. לפי מקורביו של כהן, השוער יתעקש על סעיף יציאה בכל שלב לליגה האמריקאית והוא מאמין שבינואר הוא יקבל הצעות, אחרי שאטלנטה לא תוכל למנוע ממנו לנהל מגעים עם קבוצות אחרות. בחיפה כאמור יקבלו החלטה לגבי העניין, אך הבהירו שהם לא פוסלים בכלל ניסיון נוסף שכזה. אגב בצוות המקצועי שוחחו עם כיוף והבהירו לו שהם מאמינים בו מאוד.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

      בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אנטוניו נוברה (פורטוגל)
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 29465

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully