וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרזייה תומא הבהיר לראשי בית"ר ירושלים שיחתום על החוזה החדש

3.10.2023 / 16:10

הקשר הבטיח שהסאגה תגיע לסיומה בימים הקרובים, אם אכן יעשה זאת הוא ישוב לסגל. אבוקסיס ערך אסיפה וביטל את יום החופש בעקבות ההפסד להפועל תל אביב: "מעכשיו חוזרים להיות אנדרדוג ונלחמים על החיים"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים שלחו לטרזייה תומא את ההסכם המתוקן לחוזה לשנתיים, כאשר השחקן הבהיר כי יחתום עליו בימים הקרובים. בצוות המקצועי מצפים להצטרפות השחקן לסגל, אך עד לחתימה שלו על החוזה מתייחסים לענין בערבון מוגבל.

בכל הנוגע להפסד אתמול 3:0 להפועל תל אביב, במועדון לקחו בצורה קשה את התבוסה הביתית והמאמן יוסי אבוקסיס ערך אסיפה וביטל את יום החופש מחר, כאשר כולם במועדון אומרים: "ההפסד לא כואב כמו ההשפלה והעובדה ששחקנים לא היו מחוייבים ועמדו על המגרש, מעכשיו חוזרים להיות אנדרדוג ונלחמים על החיים".

טרזייה תומא בית"ר ירושלים. דני מרון
צפוי לחתום על החוזה. תומא/דני מרון

בבית"ר בודקים האם מיירון ג'ורג' עלה במשקל, בעיה ידועה לאורך הקריירה של השחקן. מעבר לביקורת על השלישייה הקדמית, במועדון הוסיפו כי "מי שלא ייקח את עצמו בידיים יחפש קבוצה בינואר, לא משנה איך קוראים לו".

במועדון יערכו שיחה עם חברת האבטחה והאוהדים בנוגע לשהיית האוהדים במנהרה, בחניות ה-VIP ובכל מתחמי האצטדיון. משקיף המשחק ציין זאת בדו"ח והקבוצה צפויה לספוג על כך קנס. אגב, אנשי הפועל תל אביב טענו כי אויימו על ידי אוהדי בית"ר ירושלים במנהרה ליד חדרי ההלבשה ורק כח השיטור שהגיע הרחיק אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully