וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המראה הרטוב": תקלת ההלבשה המביכה של כוכבת אסטון וילה

4.10.2023 / 0:04

עוד לפני פתיחת העונה שחקניות אסטון וילה התלוננו ש"אי אפשר לשחק עם חולצות צמודות כאלה", אבל הצהובונים והאוהדים חגגו את המדים ש"מראים הכל"

תקציר ניצחונה של אסטון וילה 1:6 על ברייטון/ספורט1

ליגת הכדורגל האנגלית לנשים, "הסופר ליג האנגלית", נפתחה ביום ראשון כשהאלופה צ'לסי תנסה לשמור על התואר שלה בעונה החמישית ברציפות - אבל פתיחת העונה של אסטון וילה, קבוצת הנשים מברמינגהאם, עוררה לא מעט כותרות שליליות אחרי סאגה מתמשכת מהקיץ של המועדון המפואר.

עוד במהלך מסע המשחקים של קבוצת הגברים לקראת פתיחת עונת הפרמיירליג, נציגי הקבוצה והשחקנים התלוננו בפני ההנהלה כי חברת ההלבשה של הקבוצה, "קאסטור", סיפקה העונה מדים "בלתי ניתנים ללבוש". בוילה הסבירו כי טכנולוגיית "נידוף הזיעה" לא באה לידי ביטוי במדים החדשים, כשרבים תהו מדוע החולצות של השחקנים נצמדות בצורה כל כך משמעותית לגופם של השחקנים, ואף נקרעות בחלק מהמקרים.

בקבוצת הנשים של אסטון וילה לקחו את זה רחוק יותר והתלונות הפכו לאיומים על כך שלא יופיעו עם המדים הרשמיים. "אי אפשר להשתמש במדים האלה, זה עשוי מחומרים עלובים. באמת מצפים ששחקניות ילבשו בגדים צמודים למשחק כדורגל? זה מגוחך, כדורגלניות לא צריכות להתעסק באסתטיות בזמן משחק. חייבים לפתור את זה", כך אמרו השחקניות.

הכדורגלנית אלישיה להמן. GettyImages
רואים יותר מדי? להמן עם "המדים הצמודים"/GettyImages
הכדורגלנית אלישיה להמן. GettyImages
הכדורגלנית אלישיה להמן/GettyImages

העיקר שבצהובונים נהנו

הכדורגלנית אלישיה להמן. GettyImages
הכדורגלנית אלישיה להמן/GettyImages
הכדורגלנית אלישיה להמן. GettyImages
הכדורגלנית אלישיה להמן/GettyImages

לאסטון וילה עוד שנתיים בחוזה עם חברת ההלבשה, אך לפי הדיווחים באנגליה הם כבר פתחו בשיחות מול "קאסטור" הבריטיים על עיצוב החולצות והאפשרות להחליפן כבר בתקופה הקרובה. בניוקאסל, אשר לובשת גם כן מדים של חברת "קאסטור", הודיעו רשמית כי הם מבטלים את החוזה שלהם עם המלבישה הרשמית. כעת המגפייז עם חוזה חדש תחת "אדידס" הגרמנית, אחרי תלונות רבות של אוהדים על "מדים שנקרעים ובמצב לקוי".

כך או כך, במשחק של אסטון וילה "החולצות הנצמדות" עשו את שלהן, ובצהובונים באנגליה תיעדו מקרוב את אלישיה להמן, השחקנית הכי מפורסמת בקבוצה שזוכה לפופולריות גדולה בממלכה, כשמדי הקבוצה הצמודים הצליחו להלהיב חלק מהאוהדים. התגובות ברשת סערו, כצפוי, כשמצד אחד "דיילי סטאר" מתמוגג מ"תאונת המלתחה הזאת שחשפה הכל", בעוד אחרים כינו את זה "תחרות חולצה רטובה" שפוגעת בכדורגל הנשים ולוקחת אותו אחורה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully