וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין חוששים מהורדת נקודה בשל החלטת תובע ההתאחדות

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 14:17

נגד המועדון עומד עונש על תנאי בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות: "זו עלולה להיות מכה לא פשוטה". בקבוצה ינסו להתאושש מהתבוסה מול מכבי פתח תקוה: "צריכים להראות שזו מעידה חד פעמית, סדר המשחקים לא היה הגיוני"

תקציר: מכבי פתח תקוה - בני סכנין 1:5/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שני) כי התובע עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את בני סכנין לדין בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות לאחר זריקת האבוקות מול מכבי חיפה, דבר שאמור להטריד את ראשי המועדון, שכן כנגד הקבוצה עומד עונש על תנאי על התפרעות בנסיבות מחמירות. השופט והמשקיף דיווחו על עצירת המשחק בגלל האבוקות של סכנין, ועל הנייר לפחות זה אמור להפעיל את העונש שעל תנאי ולגרום להורדת נקודה.

"זו נקודה קריטית במאבקים שלנו", אמר גורם בקבוצה. "ברור שאם יורידו לנו נקודה זו תהיה מכה לא פשוטה. לא יכול להיות שבתי הדין יורידו נקודות כאילו מדובר באיזו החלטה פשוטה". גורמים בהנהלת סכנין אמרו שתישקל האפשרות לטעון שבכל מקרה למועדון לא הייתה אחריות על הקהל שכן היה מדובר במשחק חוץ ולמועדון לא הייתה את האפשרות לפקח על הנעשה ביציע אוהדי הקבוצה.

בני סכנין חוששת: דו"ח השיפוט מהמשחק מול מכבי חיפה. אתר ההתאחדות, צילום מסך
בני סכנין חוששת: דו"ח השיפוט מהמשחק מול מכבי חיפה/צילום מסך, אתר ההתאחדות

בעניין אחר, בקבוצה מנסים להתאושש מהתבוסה למכבי פתח תקוה. דווקא אחרי משחק טוב מול מכבי חיפה השחקנים של סלובודאן דראפיץ' קרסו ובמועדון תולים חלק מהאשמה גם מהצפיפיות בסדר המשחקים. "צריכים להראות שהמשחק היה מעידה חד פעמית ושהמשחקים מתחילת העונה זו סכנין האמיתית", אמר שחקן בקבוצה. "סדר המשחקים לא היה הגיוני, זו צפיפות שצריך להודות - אין לנו כעת את העומק להתמודד איתה".

* גם הפועל באר שבע, הפועל חדרה והפועל חיפה יועמדו לדין על התנהגות בלתי ספורטיבית והתפרעות אוהדים. יו"ר בני ריינה סעיד בסול יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת, אחרי שירד למגרש וביקר בחריפות את השופט.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully