וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו התפרצות אוהדים? מכבי חיפה לדין, ולא על מופע האבוקות

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 12:53

תובע ההתאחדות מעמיד את מכבי חיפה לדין בגין התפרעות אוהדים והתפרצות לשדה המשחק. בקבוצה המומים: "על ילד אחד שניסה לפרוץ אחרי המשחק ונעצר על ידי המאבטחים?". וגם: שיחות הרגעה עם דיא סבע

אוהדי מכבי חיפה יורים פצצות תאורה/לפי סעיף 27א'

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שני) כי התובע עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים והתפרצות לשדה המשחק. יש לציין כי מכבי חיפה לא עומדת לדין על האבוקות ופצצות התאורה אשר הושלכו מחוץ לאיצטדיון פנימה במהלך המשחק עם בני סכנין, מאחר שלטענת התובע, "עבירה זו מטופלת למיטב ידיעתי על ידי משטרת ישראל".

מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה, מאחוריו אבוקה שנזרקה למגרש. מאור אלקסלסי
הירוקים ייצאו בזול?/מאור אלקסלסי

במכבי חיפה יטענו בבית הדין כי ההחלטה של תובע ההתאחדות להעמיד את הקבוצה על התפרצות אוהדים הינה החלטה חסרת פרופורציות ולא ברורה. בחיפה קיבלו את החלטת התובע להעמיד לדין על התפרצות אוהדים ובמועדון היו משוכנעים שמדובר בטעות שכן לא ראו אירוע פריצה במהלך המשחק מול בני סכנין. לאחר מכן הבינו שההחלטה של רשף הגיעה לאור סעיף בדוח המשקיף לפיו חמש דקות לאחר השריקה לסיום המשחק נער פרץ אל כר הדשא ונבלם מייד על ידי כוחות האבטחה.

בחיפה המומים מכך שרשף החליט להעמיד את המועדון לדין על התפרצות אוהדים על האירוע המדובר שכן מדובר באירוע שהתקיים לאחר שריקת הסיום ואפילו לא הופיע בדו"ח השופט שכן הוא ככבר לא היה על כר הדשא ולא ידע עליו. "זה פשוט הזוי, אין מילה אחרת", אמרו גורמים במועדון, "להעמיד לדין על ילד אחד שקפץ כדי להצטלם והמאבטחים עצרו אותו מיד, כשהשופט לא על הדשא, חמש דקות אחרי שהמשחק הסתיים - זה משהו לא ברור בכלל".

בינתיים בקבוצה ממשיכים לשחרר לחץ אחרי הנצחון על מכבי נתניה כאשר בקבוצה רוצים גם לא ללבות את עניין התסכול של דיא סבע. בחיפה ישוחחו עם השחקן שהיה מתוסכל מאוד מכך שלא שיחק ולו דקה אחת אתמול והצפי הוא שהוא ישחק נגד פנאתנייקוס ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully