וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך ללאומית: דוד קלטינס במשא ומתן מתקדם עם עירוני קרית שמונה

1.10.2023 / 19:44

המגן/קשר שהתיר את חוזהו בהפועל תל אביב לפני סיום החלון, יכול לחתום כשחקן חופשי ועשוי לחזור לשתף פעולה עם שי ברדה

"מחוץ לקווים", 1.10/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

עירוני קרית שמונה עשויה לבצע חיזוק מפתיע לאחר ההפסד השני שלה העונה בליגה הלאומית, כשהיא נמצאת במשא ומתן מתקדם עם דוד קלטינס, שכזכור שוחרר מהפועל תל אביב לפני סיום חלון ההעברות ויכול לחתום כשחקן חופשי.

קלטינס בן ה-28 רשם 23 הופעות בליגת העל בעונה שעברה במדי הפועל תל אביב, אליה הגיעה אחרי שלוש שנים ושני גביעים בהפועל באר שבע. המגן/קשר שיכול לשחק גם כבלם, גדל בבית"ר ירושלים ובמדיה רשם 132 הופעות בכל המסגרות עם ארבעה שערים ושבעה בישולים, ודרכה הגיע גם לנבחרת ישראל (שש הופעות).

אם יחתום, הוא יחזור לשתף פעולה עם שי ברדה, שאימן אותו יחד עם סלובודן דראפיץ' בבית"ר. בריאיון לוואלה! ספורט לפני שבע שנים, אמר ברדה: "מבחינתי, בכל הרכב בית"ר צריכה לשחק עם קלטינס. הוא מוכן להיות מוביל בכל רמה. קח את המשחק נגד מכבי תל אביב. כולם יודעים שאם נקבל בראש אנחנו כנראה הולכים הביתה. אנחנו לוקחים את הילד לשיחה ואומרים לו 'תשחק כמו שאתה יודע, גם אם תהיה חלש אצלנו תשחק עד הסוף גם במשחקים הבאים'. מכאן הוא היה הכי טוב מבחינת נתונים. קלטינס עושה את תפקיד האחרון בקישור מושלם מבחינה הגנתית".

דוד קלטינס, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ירידה לצורך עלייה? דוד קלטינס/ברני ארדוב

קרית שמונה, שירדה ללאומית אחרי 13 שנים רצופות בליגת העל, ניצבת במקום הרביעי כרגע עם 12 נקודות ושני הפסדים, מרחק נקודה בלבד מהמקום השני שמוביל לעלייה. ביום חמישי תארח הקבוצה את מכבי יפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully