וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל חיפה: "הפסד מעצבן, פתאום ירדנו ביכולת"

1.10.2023 / 9:51

הקבוצה פספסה הזדמנות להיצמד למכבי תל אביב בפסגה: "נצטרך לבדוק מה היה, אסור לנו ליפול עכשיו". שביעות רצון מהקהל, יוספי: "מרגיש צורך להתנצל בפניהם"

תקציר: הפועל חיפה - בני ריינה 2:1/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל חיפה אחרי הפסד הבכורה העונה, 2:1 בבית נגד בני ריינה אתמול (שבת). בקבוצה היו משוכנעים שיוכלו לסיים את המחזור החמישי צמודים למכבי תל אביב בפסגה ולהשלים פתיחה חלומית, והתקוות רק התגברו אחרי הפתיחה הטובה ושער היתרון אתמול, אלא שלאחר מכן חלה ירידה משמעותית. "נצטרך לבדוק מה היה ולמה פתאום ירדנו משמעותית ביכולת", אמרו בהפועל חיפה. "זה הפסד מעצבן מאוד, אבל בסך הכל פתיחת העונה טובה ונצטרך להמשיך כך".

במועדון היו מרוצים מכך שכמעט 5,000 אוהדים הגיעו למשחק, אבל מבינים שרק הצלחה על המגרש תביא להמשך המגמה ותמשוך קהל: "אסור לנו ליפול עכשיו. התחלנו משהו והקהל הצביע ברגליים, חייבים להמשיך ככה למרות ההפסד", הוסיפו אותם גורמים בחיפה.

תומר יוספי שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
תומר יוספי בתמונה שמסכמת את הערב של הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

תומר יוספי, שכבש את השער של האדומים-שחורים בפנדל, התייחס גם הוא לעניין האוהדים: "אנחנו מרגישים צורך להתנצל בפני הקהל שהגיע בהמוניו לדחוף אותנו. השתדלנו לעשות הכל כדי שהוא יהיה מרוצה, אבל לא הלך. אני מקווה שהם ימשיכו לדחוף. אין לי ממש הסבר למה חזרנו אחורה אחרי שער היתרון שלנו ואחרי שגילינו יכולת טובה, ולא השכלנו ליצור מצבים במחצית השנייה. יש ימים שפחות הולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully