וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורוזוב ובן ביטון בסגל בית"ר, יעברו מבחן כשירות לפני המשחק

1.10.2023 / 14:28

המגנים של מחזיקת הגביע השתתפו בחלק מהאימון המסכם לקראת הפועל ת"א, אבוקסיס: "קבוצות תמיד באות בטירוף נגד בית"ר. אנחנו צריכים שיהיה לנו אופי לנצח משחקים. חשוב שהקהל ישמור על הסדר"

תקציר: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט 1

בית"ר ירושלים אמנם עומדת על 50% הצלחה בארבעת משחקי הליגה שקיימה עד כה, אולם ארבע הנקודות שהופחתו ממאזנה עוד לפני פתיחת העונה משאירות אותה בינתייים בתחתית הטבלה ואחרי המהפך שספגה בהפסד 2:1 לבני ריינה במחזור הקודם, הרבה יותר דחוף מבחינתה של מחזיקת הגביע לנצח מחר (שני, 20:30) את היריבה הגדולה הפועל תל אביב.

שני המגינים הקבועים, בן ביטון וגריגורי מורוזוב שמתאוששים מפציעות, נכללו בסגל הקבוצה למשחק וייתכן שיעברו מבחן כשירות לפניו. כזכור, במשחק האחרון נגד בני ריינה נעדרו השניים בשל פציעה, סחבו כאבים לאורך כל השבוע האחרון ורק היום חזרו לחלק משמעותי מהאימון.

המאמן יוסי אבוקסיס ערך הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המרכזי של המחזור החמישי בליגת העל, בו בית"ר תארח בטדי לראשונה העונה. "לפני הכל אני רוצה לבקש מקהל האוהדים של שתי הקבוצות לשמור על סדר, זה חשוב לנו מאוד. אנחנו רואים מה קורה במשחקים האחרונים ולנו חשוב במיוחד, כשיש לנו עונש על תנאי, לשמור על הסדר ושיהיה משחק ספורטיבי", ביקש אבוקסיס בתחילת דבריו.

הקבוצה מהבירה תחזור כאמור למגרשה הביתי, אחרי שריצתה עונש רדיוס ואירחה פעמיים בבלומפילד. "הקהל שלנו באמת מגיע בנוכחות אדירה במשחקים שלנו, גם בבית וגם בחוץ, וכיף לראות את זה. אנחנו רוצים לתת לאוהדים שלנו לשמוח. אנחנו צריכים לשחק בחוכמה. לפעמים יש עודף רצון ואנחנו טועים במשחקים כשיש המון קהל, השחקנים רוצים להחזיר לקהל ולהילחם ולפעמים אנחנו קצת מאבדים את הריכוז. אין ספק שיש לנו מחויבות אדירה לקהל. 20 ומשהו אלף אוהדים בטדי זה לא פשוט".

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
חוזרים לטדי. אוהדי בית"ר ירושלים/דני מרון

המאמן התייחס להפסד מול בני ריינה: "בשבוע שעבר מאוד כעסתי על ההפסד הזה כי הוא הגיע אחרי חמש דקות של חוסר ריכוז. ריינה משני מצבים עשו לנו שני שערים, אלה משחקים של אופי, אני רוצה שלאורך עונה שלמה יהיה לנו אופי לנצח משחקים כי זה באמת משחק שאסור לנו להפסיד אותו. לא זה ולא הפועל חיפה במחזור הראשון. זה לא גרוע, אבל אנחנו מצפים ליותר. נצטרך להיות יציבים ולקחת נקודות גם בימים הלא טובים".

על הפציעות של המגנים אמר המאמן: "לא זוכר קבוצה שיש לה שלושה מגנים פצועים ביחד, בן ביטון נראה יותר טוב באימונים האחרונים, גרגורי מורוזוב לא התאמן בשבועיים האחרונים ויהיה לו קשה, אנחנו מנסים למצוא לזה פתרונות, בטח כשלי-און מזרחי פצוע עכשיו".

גם הפועל תל אביב מגיעה אחרי הפסד, אחד הרבה יותר חמור - 5:0 למכבי תל אביב בדרבי. "הפועל יבואו בטירוף כי יש יריבות בין המועדונים האלה", הבהיר אבוקסיס. אני חושב שאחרי כל תוצאה הפועל תל אביב תבוא דרוכה למשחק מול בית"ר ירושלים, ולהיפך. נגד בית"ר הקבוצות תמיד באות בטירוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן בית"ר ירושלים אמיר ברקוביץ'. מאור אלקסלסי
מחזיקת הגביע יצאה מהמינוס, אך עדיין לחוצה/מאור אלקסלסי

על מחאות אוהדי הספורט בישראל והאירועים האלימים הרבים שנרשמו לאחרונה: "באנגליה לפני הרבה שנים היו צרות יותר גדולות בין אוהדים. צריך לקחת מודל כלשהו וללכת איתו, ולעשות משהו. כולנו נפגעים, צריך ללמוד שבכדורגל הקהל בא ליהנות והקבוצות באות לנצח. בסופו של דבר רואים מהומות ברחובות ובמגרשים. קבוצות הכדורגל משחקות כמה משחקים בשנה מחוץ לאצטדיון שלהן, ומפסידות כסף. כבר כמה שנים שמדברים שצריך לעשות וכרגע אין פתרון", הגיב אבוקסיס לנושא.

אחרי שאמר בנושא החיזוק שבית"ר עשויה לצרף שחקן חופשי אם תמצא אחד כזה שיכול לעזור לה, המאמן הוסיף לסיום: "נכון שיש קבוצות שלקחו נקודות, אבל אי אפשר כל פעם להסתכל על המינוס 4. אנחנו כבר גמרנו עם זה, אנחנו עם 6 נקודות מ-12 והיינו צריכים להיות לפחות עם עוד שתיים, בטח לפי היכולת שלנו בהפסדים. השחקנים מאוד נלחצו מהמינוס בכל מקרה. אם נביא את היכולות שלנו, נהיה קבוצה טובה ונתקדם בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully