וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה סוערת: "מכבי ת"א מספיק טובה. היא לא צריכה שיעזרו לה"

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 12:27

במועדון כועסים על הפנדל החוזר שנשרק לטובת ערן זהבי ("אם זה הפוך, אין סיכוי שזה נשרק") והמומים מתקיפת האוהדים: "חייבים לשנות משהו"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

ערב סוער עבר אתמול (שבת) על אנשי הפועל פתח תקוה. בצד המקצועי בקבוצה התאכזבו מההפסד 2:0 למכבי תל אביב ובאו בטענות לשופט על ההחלטה לשרוק לפנדל חוזר. "אם זה הפוך, אין סיכוי שזו אותה שריקה", אמר שחקן בפתח תקוה, "מכבי תל אביב מספיק טובה כדי שגם יתנו לה עזרה מולנו". בקבוצה התאכזבו מכך שלא הצליחו לייצר התקפות מעבר אך מבינים שהמשחקים מול מכבי תל אביב הם לא המדד עבורם. "נצטרך למצוא את הנקודות במקומות אחרים", אמרו במועדון, "זה לא מפיל לנו את הרוח".

שחקני הפועל פתח תקוה. אריאל שלום
"ההפסד לא יפיל את רוחנו". שחקני הפועל פתח תקוה באסיפה המסורתית אחרי המשחק אמש/אריאל שלום

מלבד העניין המקצועי, בפתח תקוה היו המומים ממקרה התקיפה של שני אוהדים של הקבוצה. אותם אוהדים טענו שעשרות אוהדים של מכבי תל אביב הקיפו אותם ותקפו אותם. בפתח תקוה כבר הוציאו מסר חד שהם מצפים שהמשטרה תקח את העניין ברצינות ותאתר את התוקפים. "לא יכול להיות שאוהדים יפחדו להגיע למשחקים", אמר שחקן בקבוצה, "חייבים להתחיל לשנות משהו כי לשם זה הולך, לימים שאוהדים לא יגיעו למגרשים כי הם יפחדו".

שר הספורט מיקי זוהר הגיב לתקרית הזו ומסר: "הזדעזעתי לשמוע על התקיפה החמורה של האוהדים אתמול, שפונו לבית החולים. לא מתקבל על הדעת שאוהדים יותקפו באכזריות על ידי אוהדים אחרים באלות ובבקבוקי זכוכית. אוודא עם רשויות אכיפת החוק שנגיע לתוקפים ונמצא את הדין עימם. כולנו, ללא יוצא מהכלל, מחוייבים לעצור את מגפת האלימות בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully