וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס: "צריכים לאסוף את השברים, אפשר לצמוח שוב תוך שבוע"

30.9.2023 / 10:15

מאמן הפועל תל אביב מתאושש מהדרבי ומתכונן למפגש מול יריבה גדולה נוספת - בית"ר ירושלים (שני, 20:30): "כולם היו מאוכזבים אחרי ה-5:0 אך השחקנים הרימו את עצמם, זו הזדמנות מושלמת לתקן, מצפה לאווירה עוינת בטדי"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על הפועל תל אביב בדרבי/ספורט1

שבוע לא פשוט עבר על הפועל תל אביב כמועדון. זה התחיל בחרם של ארגון האולטראס רגע לפני הדרבי, נמשך בתורי הענק ובעימותים על המשטרה של שאר האוהדים האדומים מחוץ לבלומפילד, ונחתם בתבוסת 5:0 למכבי תל אביב. כעת בצד האדום של הפועל תל אביב מנסים להרים את הראש, כי כבר ביום שני (20:30) מצפה להם מפגש בטדי מול היריבה הגדולה ביותר שלהם פרט לצהובים - בית"ר ירושלים.

מאמן הקבוצה מייקל ולקאניס התייחס למאורעות על המגרש ומחוצה לו: "זה היה שבוע מאכזב למועדון, ולא רק מבחינת הכדורגל והתוצאה במשחק האחרון. מה שקרה מחוץ לאצטדיון וגם מה שקרה בכדורסל - זה לא נחמד לראות בספורט שצריך להיות חופשי לכולם".

"כל המועדון מאוכזב מהתוצאה בדרבי", המשיך ולקאניס: "צריכים ללמוד מזה מהר ולאסוף את השברים לקראת המשחק הבא. מה שיפה בכדורגל זה שבשבוע אחד אפשר לצמוח שוב. יש לנו הזדמנות מושלמת לתקן דברים. למרות שהשחקנים היו מאוד מאוכזבים ביום שאחרי הדרבי הם הרימו את עצמם, יש אנרגיה טובה ואנחנו מחכים למשחק הבא. ניבחן כקבוצה".

מייקל ולקאניס, מאמן הפועל תל אביב. אריאל שלום
הפועל תל אביב תתאושש דווקא מול בית"ר? ולקאניס/אריאל שלום

עוד בהפועל תל אביב

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

על היריבות מול בית"ר ירושלים אמר המאמן: "אנחנו מודעים לחשיבות המשחק, שני ברציפות מול יריבה גדולה. שמעתי הרבה על המשחקים האלה. אנחנו באים מתוצאה שלא אהבנו ומתאימים את עצמנו לבית"ר. אני מצפה לאווירה עוינת, אבל צריכים להתמקד בכדורגל ולהיות הרבה יותר טובים מבמשחק הקודם, להיות מוכנים לאווירה ולהתמקד בתוכנית שלנו".

השוער אמיליוס זובאס הוסיף: "היה שבוע קשה לאוהדים, אני מקווה שמה שקרה לא יחזור על עצמו. אנחנו ביחד עם האוהדים, תומכים בכל מה שהם עוברים, ואני מקווה שביום שני לא נראה את אותן תמונות ושהם יתמכו בנו בטדי. אחרי הדרבי הייתה אכזבה אבל צריך להסתכל קדימה ליום שני, לבוא באנרגיה חיובית. עבדנו מאוד קשה כדי להתכונן לשני, נהיה מוכנים במאה אחוז".

אוהדי הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
"נשיב להכרזת המלחמה". אוהדי הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי

ארגון האולטראס של אוהדי הפועל תל אביב הוציא הודעה בנוגע להתנהולת משטרת ישראל: "ביום שני נגיע לטדי לתמוך בקבוצה בשעתה הקשה ונעשה קרנבל כמו שרק אנחנו יודעים. עם זאת, לא נעמוד מנגד מול מופע חוזר של דרישות הזויות והתנהלות בזויה של המשטרה - לא לפני, לא בדרכים ובכניסה למשחק, ולא במהלכו. לא נהסס להשאיר את היציע ריק במקרה דומה, ונעשה כל שביכולתינו כדי להבהיר לקבוצה כי אין טעם וספורטיביות לשחק במקרים כאלה".

"בעת הזו כולנו עדים לשבירת הכלים, ולא ניתן עוד לרמות ולהוליך שולל. אירועי השבוע האחרון מוכיחים כי המשטרה ועסקני הענף החליטו שהם באירוע אחר: מלחמת חורמה נגד אוהדי הספורט בישראל, מהשרופים ביותר ועד לאוהדי הכורסה. מלחמת חורמה בחסות משטרת ישראל; בחסות עסקנים ופוליטיקאים שמעודם לא קנו כרטיס למשחק כדורגל או עמדו בתור ליציעים; בהנהגת שרי הספורט והפנים, דרך בתי הדין ועד לאחרון עסקני ההתאחדות והמינהלת שמיהרו לשקר, לסלף ולהמציא דברים שלא היו, והכל כדי להכשיר התנהלות כושלת של שוטרים וקצינים במדים שעליהם כולנו משלמים - תרתי משמע".

"להכרזת המלחמה הזו נשיב במלחמה משלנו. אנו נמצאים בעיצומה של מערכה למען כלל אוהדי הספורט בישראל, ואוהדי הפועל בפרט. לא משנה באיזו תחנת משטרה מדובר - ת"א, ירושלים, חיפה, קריית שמונה, באר שבע, פתח תקוה - בכל מקום נוהגים בנו, אוהדי הספורט, כמו לאשפה אנושית ועבריינים פוטנציאלים".

"זה עסק מלוכלך, ואנחנו נכנסים אליו בעיניים פקוחות: כמו בכל מאבק, לעיתים יגבו מאיתנו, קהל אוהדי הפועל, מחירים כבדים. בשונה מבעבר הנהלות המועדון בכדורגל ובכדורסל עומדות מאחורינו, ואנחנו מודים להן על כך. אין ספורט בלי אוהדים. המסר יעבור בדרך המלך או בדרך הקשה; את הבחירה נשאיר לכם, משטרת ישראל ועסקני הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully