וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה: נתייצב לגמר גביע ווינר

על אף התמיכה שהביעו בהחלטת הפועל תל אביב לא להופיע לדרבי בעקבות התנהלות המשטרה, הירושלמים לא מתכוונים להמשיך במחאה ביום ראשון. בהודעה רשמית מטעם המועדון הבהירו את עמדתם: "לא נסכים עם מציאות שבה האוהדים מקבלים יחס של עבריינים"

אוהדי הפועל תל אביב כדורסל מחוץ לאולם היכל קבוצת שלמה/לירון מולדובן

הפועל ירושלים הודיעה: על אף התמיכה בהפועל תל אביב, נתייצב לגמר גביע ווינר נגד מכבי תל אביב כמתוכנן. כזכור, אמש (חמישי) צידדו הירושלמים באופן פומבי בהחלטה של הפועל תל אביב לא לעלות למשחק נגד מכבי תל אביב בחצי הגמר בעקבות היחס שקיבלו האוהדים ממשטרת ישראל.

אחרי שהירושלמים הביעו תמיכה, הועלו השערות שהם ימשיכו במחאה ולא יתייצבו בעצמם למשחק גמר ביום ראשון. אלא שכעת הקבוצה הבהירה את עמדתה, והסבירה שעל אף ההזדהות עם אוהדי הפועל תל אביב, הם מחויבים לשחק.

"הספורט שייך לאוהדים. הכדורסל שייך לאוהדים. אין ליגה בלי האוהדים, ואין מועדונים בלי האוהדים. אנחנו לא נסכים עם מציאות שבה היחס לקהלי האוהדים הוא יחס כמו אל עבריינים, ועם מצב שבו מיעוטים אלימים מחסלים את תרבות הספורט. אנחנו לא ניתן שזה יקרה לאוהדים שלנו, ואנחנו נעמוד לצד קהל אוהדים אחר שיעבור חוויות דומות", נכתב בהודעה רשמית מטעם המועדון.

שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' מול שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. לירון מולדובן
הגמר יתקיים כמתוכנן. ספידי סמית' מול ג'ייק כהן/לירון מולדובן

עוד נכתב בהודעה: "אנחנו כאן כדי להגיד בקול ברור: כל הגורמים המעורבים - משרד הספורט, איגוד הכדורסל, מנהלת הליגה, קבוצות, נציגי אוהדים ומשטרה - חייבים להתכנס עד שיימצא פתרון ברור שיכתיב דרך פעולה חד משמעית לטיפול באלימות בספורט בישראל. חייבת להתגבש כאן תוכנית תקיפה, פשוטה וברורה שבסופה כל אוהד וכל מועדון יידע מה המחיר שיש לשלם על אירועי אלימות. מיעוט אלים בתוך קהלים חייב לדעת שיש מחיר לאלימות, ואילו גופי האכיפה חייבים להבין שלא תיתכן מציאות שבה היחס לאלפי אוהדים, משפחות וילדים הוא בחזקת חשודים. הפועל ירושלים תבוא לגמר גביע ווינר כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully