וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים במסר: "צריך שלד שירוץ יחד". חזיזה ינסה לערוך אימון מלא

29.9.2023 / 10:15

הלחץ על מכבי חיפה גובר, והשחקנים משוכנעים שהיררכיה ברורה תייצב את הקבוצה: "שינויים קיצוניים לא יעזרו". כשירותו של שחקן הכנף לנתניה (ראשון, 20:15, ספורט4) תתברר באימון המסכם. שואו עוד לא מביא את היכולת באימונים למגרש: "היה נראה שהוא נכנס לקצב"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:1/ספורט1

במכבי חיפה ממשיכים להתמודד עם המיני-משבר שנוצר בקבוצה בפתיחת העונה. שלושת המשחקים האחרונים הגבירו את הלחץ במועדון בצורה משמעותית, וגם הקהל מתחיל לגלות סימנים של חוסר סבלנות.

בחיפה מבינים את הרחשים, אך משוכנעים שניתן יהיה לצאת מהמצב אם רק ינצחו בראשון (20:15, ספורט4) מול מכבי נתניה. דולב חזיזה ינסה לערוך מחר אימון ואחריו יתברר סופית האם הוא יוכל לעמוד לרשותו של מסאי דגו. בחיפה מבינים את החשיבות של חזיזה, בייחוד בסיטואציות הקשות האלה. "חזיזה הוא מנהיג, הוא מהשחקנים שיודעים לחבר תוך כדי משחק", אמרו במועדון, "ברור שאנחנו רוצים שיחזור, אבל הוא לא הסיבה שלא ניצחנו את סכנין, וזה בטח לא תירוץ".

בקבוצה התאכזבו מאוד מהיכולת ב-1:1 מול בני סכנין ואף הופתעו מהתצוגה החלשה של מנואל שואו. לפי גורמים בקבוצה וכן לפי שחקנים, הקשר האנגולי דווקא נראה טוב באימונים בימים שלפני המשחק מול סכנין ולכן הוחלט לתת לו לפתוח. ברגע האמת, הוא התקשה למצוא את עצמו במשחק ואף הוחלף כבר במחצית. "שואו נראה באימונים האחרונים, היה נראה שהוא נכנס לקצב", אמרו במועדון.

סטפן אומאונגה שחקן בני סכנין מול שואו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בקבוצה היו בטוחים שזה יהיה משחק הפריצה שלו. שואו מול סכנין/מאור אלקסלסי

השחקנים מצידם מתעקשים לא להעביר ביקורת על הצוות המקצועי ורוצים לאחד כוחות. בסוף המשחק כידוע כינס ליאור רפאלוב את השחקנים ואמר להם ש"אם חדר ההלבשה יתפרק, הקבוצה לא תוכל לצאת לדרך חדשה". רפאלוב הסביר שהסיכוי היחיד להרים את הקבוצה, הוא אם השחקנים יהיו מלוכדים. יחד עם זאת, כמה מהשחקנים הבהירו שלדעתם על מנת לייצר רוגע, חובה לייצר היררכיה וסוג של הרכב קבוע או לכל הפחות שלד שרץ ביחד ויודע את מקומו.

המסר הזה מהשחקנים מגיע אחרי כמה שינויים קיצוניים בהרכב וסגל, כמו הוצאתו מהסגל של עילאי חג'ג' משחק אחד לאחר ששימש כחילוף הראשון של דגו, הישארותו של דין דוד על הספסל כל המשחק למרות פתיחת עונה טובה, והשימוש בחמזה שיבלי שהיה מחוץ לסגל במשחק האחרון ולפתע שולב לפני דוד ואף לפני אריק שוראנוב נגד סכנין. "חייבים ליצור שלד שירוץ ביחד", אמר אחד השחקנים. "שינויים קיצוניים ממשחק למשחק לא יעזרו. בסוף זו כנראה תוצאה של כל מיני ניסיונות, כי כולם רחוקים מהכושר האמיתי שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
גיבוי מלא. דגו/מאור אלקסלסי

בהנהלה ממשיכים לתמוך במסאי דגו ומשוכנעים שהוא ירשום עונה מוצלחת. ניצחון על מכבי נתניה יהיה הצעד הראשון בדרך לשם.

דגו אמר לקראת המשחק: "משחק חוץ מאוד קשה מול יריבה אינטנסיבית. נגד הפועל ירושלים הם היו ממש טובים. יהיה משחק טוב ואיכותי, נקווה שנקשה עליהם יותר ממה שהם יעשו עלינו".

דגו מוטרד מלוח הזמנים הצפוף של הקבוצה. "אני קודם כל מסתכל עלינו. אנחנו מגיעים אחרי משחק מול סכנין שהיה לפני שלושה ימים, ארבעה ימים אחרי המשחק נגד נתניה יש לנו את פנאתינייקוס, ושלושה ימים לאחר מכן את באר שבע בבית. זה באמת לו"ז מטורף, צריך לראות איך מנהלים את המשחקים האלה ואיך נמנעים מפציעות. זו הסיבה ששרי יצא בדקה 70 מול סכנין, הוא כבר לא ילד ושיחק לפני כן כמ משחקים מלאים ברצף. בסוף צריך לנהל את הסגל הזה בדקות נכונות".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully