וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל ארצי: "אביא את הלחימה, ומאמין שאסחוף אחריי את האחרים"

הפועל חולון הובסה בחצי גמר גביע ווינר. הפורוורד נפצע, אך הרגיע ("אהיה מוכן לפתיחת העונה") והחמיא ליריבה: "הפועל ירושלים היא קבוצה ברמה הגבוהה ביותר"

דריבל: פינת כדורסל, 27.9/צילום: מערכת וואלה!. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

שלב ההכנה של הפועל חולון לעונה החדשה הסתיים אתמול (רביעי), עם התבוסה 97:75 להפועל ירושלים בחצי גמר גביע ווינר. הסגולים יארחו בעוד עשרה ימים את הפועל אילת במחזור הפתיחה של ליגת העל, ולאחר מכן ייצאו למשחקי חוץ בירושלים בזירה המקומית ובבון בליגת האלופות של פיב"א.

נתנאל ארצי, שנקע את הקרסול ולא חזר לשחק במחצית השנייה, הרגיע בנוגע למצבו: "אלה דברים שקורים, וזה לא חמור. בחרתי לא להמשיך ולא להחמיר את הפציעה. אהיה מוכן לפתיחת העונה".

חולון אמנם הוליכה רק פעם אחת במשחק, 0:2 למשך 24 שניות, אבל בקבוצה היו מרוצים מהלחימה שהפגינו השחקנים ומהחזרה לפיגור חד ספרתי. "זה היה משחק הכנה טוב", הוסיף ארצי. "ירושלים קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש, ויש לנו הרבה ללמוד. אנחנו קבוצה חדשה בשיטה חדשה, והזמן יעשה את שלו".

מאמן הפועל חולון עמית שרף. קובי אליהו
נותנים לזמן לעשות את שלו. שרף וצוות האימון/קובי אליהו

כריס ג'ונסון התקבל בעוינות על ידי אוהדי חולון, והמאמן עמית שרף הודה ש"היה מוזר לאמן נגדו". ארצי העביר מסר לקהל: "אני לא מרגיש לחץ. נוח וטוב לי, יש לנו קהל דוחף וצוות מדהים. חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן ואני מוכן אליו. אביא את הלחימה שהאוהדים רגילים ומכירים מחולון, ואני מאמין שאסחוף אחריי את השחקנים האחרים".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully