וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ': "יש לנו חצי קבוצה חדשה, ייקח לנו חודשיים להתחבר"

הפועל ירושלים טיילה ל-75:97 על הפועל חולון, לאחר שפיגרה במשך פחות מחצי דקה, ומחכה בגמר גביע ווינר למנצחת בדרבי התל אביבי. המאמן: "יש דברים שלא אהבתי, אבל אפשר לתקן אותם". קורנליוס: "כל אחד יכול להתפוצץ בכל ערב, זה מה שרצינו לבנות

דריבל: פינת כדורסל, 27.9/צילום: מערכת וואלה!. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

הפועל ירושלים חזרה אמש (רביעי) לגמר גביע ווינר אחרי ארבע שנים, כשהביסה את הפועל חולון 75:97 ותמתין כעת למנצחת בדרבי בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב. האדומים פיגרו למשך 24 שניות בלבד לאורך כל המשחק, ונהנו מאחוזי קליעה מצוינים מכל הטווחים: 60.6% לשתיים, 13 שלשות ב-59% ו-18 מ-22 מהעונשין (81.8%).

"המשחק התפתח כפי שצפינו מראש", אמר המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'. "התמודדנו היטב בהגנה וקלענו טוב מבחוץ. ראיתי גם כמה דברים שלא אהבתי, אבל אפשר לתקן אותם. שמרנו על הבסיס, אבל יש לנו חצי קבוצה חדשה. אני יודע שלא נתחבר בן לילה, זה בטח ייקח כחודשיים".

שחקן הפועל ירושלים כריס ג'ונסון. קובי אליהו
"כולם יודעים מה הוא מביא". ג'ונסון/קובי אליהו

אור קורנליוס שקלע 14 נקודות החמיא לכריס ג'ונסון, שערך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי ירושלים דווקא מול האקסית. "כולם יודעים מה כריס מביא למגרש ולחדר ההלבשה", אמר הישראלי. "הוא היה חולה ולקח לו קצת זמן להתאקלם, אבל הוא מרכיב חשוב בקבוצה שלנו".

"היו במשחק הרבה עליות וירידות, ויש לנו עוד המון עבודה", הוסיף קורנליוס, "אנחנו צריכים לשמוח שלברינטון למאר (15 נקודות) היה משחק טוב. זה מראה שיש לנו רוטציה עמוקה וכל אחד יכול להתפוצץ בכל ערב. זה מה שרצינו לבנות השנה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully