וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 70, האלק הוגן שוב התחתן. אז למה הבת שלו סירבה להגיע?

24.9.2023 / 0:20

המתאבק האגדי נישא למורה שלו ליוגה שצעירה ממנו ב-24 שנים, הבת שלו נעדרה מהטקס והמחישה את המתחים הפנימיים במשפחה המפורסמת

האלק הוגאן ובת זוגו/HulkHogan

האלק הוגן, המתאבק האגדי של ה-WWE, התחתן בסוף השבוע עם בת זוגו, סקיי דיילי בת ה-45, מורה ליוגה שצעירה ממנו ב-24 שנים. הוגן הודיע על האירוסים לפני מספר חודשים במהלך חתונה של חברו הטוב, השחקן קורין נמק. הוגן בן ה-69 בירך את החתן והכלה, ואז חשף: לפני שלושה ימים הצעתי נישואים. "היא הייתה משוגעת מספיק כדי להגיד כן", אמר הוגן לעיני האורחים הנלהבים.

בסוף השבוע, כאמור, הזוג התחתן בטקס צנוע. "הוא הכי מאושר שראיתי אותו", אמר חברו הקרוב על החתן, שהעניק לבת זוגו טבעת אירוסים בשווי 100 אלף דולר, "היא שינתה לו את החיים". כזכור, הוגן הסתבך לפני כמה שנים כשהוקלט אומר הערה גזענית נגד שחורים, בקללה שהופנתה לעבר מי שהיה בן הזוג של הבת שלו. מאז הוא איבד הרבה ממעריציו, ה-WWE התנער ממנו והדיח אותו מהיכל התהילה, והוא נחשב מוקצה. כעת, כך נראה, הנישואים שלו (בפעם השלישית) אולי יחזירו אותו למוטב.

עם זאת, בארה"ב מדווחים שאומנם הבן שלו הגיע לטקס, אבל הבת שלו - ברוק בת ה-35, לא נראתה במקום. בין השניים היו יחסים טעונים לאורך השנים, כשבסדרת הריאליטי על חייו הוא הצטייר כאבא מגן שמנסה בכל הכוח לשמור על בתו ולהרחיק אותה מתעשיית הבידור, על אף שרצתה להיות זמרת.

היא עצמה הגנה עליו, גם כאשר נשמע מקלל את בן זוגה, אבל כרגע נראה שהקרע ביניהם גדול. בינתיים הוגן גר באחוזה הענקית שלו בשווי 7 מיליון דולר עם שני הילדים של בת זוגו החדשה, שטענה שהיא בכלל לא הכירה אותו. "בצעירותי לא הרשו לי לראות טלוויזיה, אז מעולם לא שמעתי ולא ראיתי אותו מתאבק", סיפרה.

האלק הוגאן ובת זוגו. אינסטגרם, האלק הוגאן, צילום מסך
עדיין מאמין באהבה. ההולקסטר/צילום מסך, אינסטגרם, האלק הוגאן

המתאבק האגדי אף ספר איך הכיר אותה. לדבריו, הוא ישב בבר ושלח משקאות על חשבונו למספר נשים שבילו, ודיילי הייתה אחת מהן. כשאחת הנשים ניגשה להודות, הוא שאל אותה: "מי זאת הבלונדה?". הוא כבר ויתר, ואז לפני שנסע הביתה, חברה של דיילי דפה לו על החלון ואמרה לו" תתקשר אליה, היא בחורה טובה".

לאחר מכן סיפר שעל אף גילו המבוגר, ולמרות שכבר היה במערכות יחסים (התגרש) ועבר לא מעט מעמדים גדולים - "הייתי מאוד לחוץ לפני שהצעתי". הוא היה נשוי ללינדה הוגאן בין 1983 ל-2009, ולג'ניפר מקדניאל בין 2010 ל-2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully