וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ביקשה מבית הדין לאפשר לנשים וילדים לאכלס את היציע הדרומי

עודכן לאחרונה: 23.9.2023 / 12:22

הירוקים סוחבים עונש מול סכנין אך מקווים להקלה, כשם שהיה בעונה שעברה. במועדון יודעים: "ניצחון יחזיר אותנו למסלול". שימיץ' באינסטגרם: "עיניים קדימה, מוח מפוקס, לב מוכן"

תקציר: רן - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

מכבי חיפה הגישה לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בקשה מיוחדת לפתוח את היציע הדרומי באיצטדיון סמי עופר לנשים וילדים עד גיל 13 בלבד, למרות העונש שמוטל על המועדון. כזכור, הירוקים לא יוכלו לאכלס את היציע הדרומי וכן את היציע הצפוני התחתון במשחק מול בני סכנין כשהמשמעות היא שכ-10,000 ירוקים לא יוכלו להיות נוכחים במשחק. כעת בחיפה מקווים שבית הדין יאשר את הבקשה על מנת לאפשר לאותם ילדים ונשים להיכנס וכמובן כדי לייצר אווירה טובה יותר ביציעים.

בית הדין כבר אישר מתווה כזה בעונה שעברה, כאשר היציע הצפוני נסגר ולאחר בקשה מיוחדת אושרה אליו כניסת נשים וילדים בלבד, שמילאו עד תום את היציע. אם יקבלו הירוקים את האישור המיוחל, רק היציע הצפוני התחתון יהיה סגור לחלוטין.

בקבוצה מבינים את משמעות המשחק הקרוב מול סכנין. "אין שום סיבה ששני ההפסדים יהפכו לכדור שלג", אמר גורם במועדון. "ניצחון על סכנין יחזיר אותנו למסלול וזו בדיוק המטרה". בקבוצה מודעים לכך שלא מעט שחקנים נמצאים מתחת לכושר שמאפיין אותם ויערכו שיחות עם השחקנים. "בסוף ניצחון זו התרופה הכי טובה", אמר שחקן בקבוצה. "זה לא סוד שלא נראינו טוב לאחרונה, אבל נגד סכנין מה שמעניין זה רק לנצח".

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
היציע הדרומי בכל זאת יתמלא?/מאור אלקסלסי

לורנצו שימיץ' המושמץ, שירד לספסל מול רן אחרי הופעת הבלהות מול מכבי פתח תקוה, פרסם סטורי באינסטגרם ובו כתב: "עיניים קדימה, מוח מפוקס, לב מוכן". כמו עם שחקנים נוספים, כך גם עם הבלם עורכים במכבי חיפה שיחות רבות בימים האחרונים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully