וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן: "אני רוצה לעשות משהו גדול עם הפועל ירושלים"

21.9.2023 / 17:35

האדומים ערכו מסיבת עיתונאים לרגל העונה החדשה, הפורוורד: "מאוד שלם עם הבחירה שלי". דז'יקיץ': "רוצים לעשות עוד צעד אחד בכל מסגרת". יונתן אלון: "נחכה לשנייה האחרונה עם הרישום של קרינגטון"

תקציר מטורניר באניה לוקה: הפועל ירושלים - גלאטסראיי 99:89/ספורט1

"הפועל ירושלים זה מועדון שתמיד עניין אותי. הוא בצמיחה ואני רוצה להיות חלק גדול מזה, לצמוח איתו, ולעשות משהו גדול יחד. אני מאוד שלם עם הבחירה שעשיתי", סיפר הערב (חמישי) יובל זוסמן. במסיבת העיתונאים שקיימו האדומים לרגל העונה החדשה, הוסיף השחקן הישראלי כי "השנתיים באלבה ברלין עשו לי טוב וביגרו אותי. אני מסתכל עכשיו בצורה שונה על הסיטואציות שאני נמצא בהן. בתור שחקן זר, קיבלתי פרספקטיבה אחרת".

מחזיקת גביע המדינה תפגוש בשבת את הפועל באר שבע ברבע גמר גביע ווינר, ותפתח באופן רשמי את העונה בשני משחקי בית בליגת העל מול הפועל חיפה והפועל חולון - לפני שהיריבה שתעלה ממוקדמות ליגת האלופות תגיע לארנה.

"מה תהיה הצלחה בעונה הזאת? שאלה סופר קשה", אמר המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'. "אנחנו רוצים לנסות ולעשות עוד צעד אחד בכל מסגרת. זה לא יהיה קל, כי העונה הקודמת הייתה טובה, ומי שלא חשב כך, זו בעיה שלו. אני רוצה להודות לשמונת השחקנים שעזבו על כל האהבה וההשקעה שהם נתנו כאן. אני מאמין שנמשיך העונה במה שהתחלנו אשתקד. לפני שנה היו תלונות על שמות לא אטרקטיביים שהגיעו, וגם הקיץ לא איכזבנו ולא הבאנו שמות גדולים. אנחנו רוצים לשחק בדרך מסוימת, כקבוצה, ולהגיע להישגים".

קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. דני מרון
הסטטוס שלו עוד לא ברור. קאדין קרינגטון/דני מרון

בירושלים עדיין ממתינים להשלמת הליך הענקת האזרחות הישראלית לקאדין קרינגטון, ועשויים להיקלע להתלבטות אם לרשום אותו כזר לליגה (ובכך לוותר על שירותיו כמקומי לעונה כולה) או להמתין ולהרכיב אותו במסגרת האירופית בלבד. "הבקשה היא של איגוד הכדורסל לטובת נבחרת ישראל, ואנחנו נהנים מזה, אבל אנחנו לא כל כך צד בעניין", הסביר המנהל המקצועי יונתן אלון. "נחכה ממש עד השניייה האחרונה של הרישום, ונקבל החלטה בהתאם לסטטוס".

דז'יקיץ' התייחס לנושא והודה כי "בעונה שעברה, ניסינו להימנע לאורך כל הדרך מיותר משישה זרים בסגל. הבעיה הכי גדולה שלי הייתה להשאיר שני שחקנים בצד. לא הצלחתי להתרגל לזה לאורך כל העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רוצים עוד צעד אחד בכל מסגרת. הפועל ירושלים/ברני ארדוב

בנוגע לפנים החדשות של המועדון, תחת בעלותו של מתן אדלסון, אמר אלון: "אנחנו לא באמת יכולים להגיד עכשיו איך הפועל ירושלים תיראה בעוד עשר שנים. אנחנו רוצים להשתדרג באספקטים, גם כאלה שהם לא כל כך מקצועיים, אלא יותר בכל הנוגע למשרד ולחוויית האוהדים. אנחנו בשנת מעבר, שבה נגבש תוכניות לעתיד. לוקח זמן ללמוד את העסק, להבין את המשמעויות ואת האנשים החדשים במערכת.

"היה קיץ ארוך ומאתגר, עם שינויים גדולים", המשיך אלון. "עמדנו בסך הכל במטרות שהצבנו לעצמנו הקיץ. שמרנו על המשכיות והתחזקנו במקומות שבהם רצינו. שהמחשבה מתחילת הקיץ הייתה שיש מאמן שיודע מה הוא רוצה, וזה היה הקו מהרגע שהוא הגיע. כשאנחנו מייצרים לו שקט ונותנים לו את התנאים לעבוד, הוא מביא תוצאות, ועבדנו על בסיס ההנחה הזאת. לא היו לנו יותר מדי התפשרויות או שחקנים שלא הצלחנו להביא".

ליוואי רנדולף: "אחרי עונה אחת כאן, אני מרגיש בבית. זה כבוד עבורי להיות קפטן של הקבוצה הזאת ולייצג קהילה. אני יודע למה המאמן מצפה מאיתנו. אני כבר שחקן ותיק, אני צריך להיות מנהיג קולני. הייתי קפטן כבר בקולג' ואני הבכור בין שלושה אחים, אז אני מכיר את התפקיד... אעשה בדיוק מה שעשיתי עד עכשיו, רק הטייטל השתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully